Nekad 011 | Medlem ansökning [binkann]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kristian160

Mod
Personalmedlem
Mod
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
33
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Vad är ditt discord namn? Kristian160

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: johan rickardson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trygg beslutsam lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan Rickardson växte upp i en tuff förortsmiljö där han tidigt lärde sig ta ansvar och navigera mellan rätt och fel och hans framtidsplaner är att skapa ett stabilt och framgångsrikt liv där han antingen bygger en hederlig karriär som ger honom trygghet eller tar steget in i den kriminella världen för att skaffa sig respekt, makt och ett namn som ingen glömmer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och konsekvent rollspel där jag skapar engagerande scenarion följer reglerna bygger naturliga relationer och alltid försöker höja kvalitén på upplevelsen för både nya och erfarna spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ibland ska agera på ett sätt som gynnar den andra parten även om din egen karaktär förlorar eftersom det skapar bättre och mer realistiskt rollspel för alla involveda

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag ska inte säga att jag har brutit mot reglerna då det var felaktig ban

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm du dödar någon utan en back liggande anledning är inte ok vdm du dödar någon utan anledning och du använder din bil som ett vapen som är strikt förbjudet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-12-09. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka