Accepterad jamie88 | Ban Överklagan [redbul_02167]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jamie88

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-bensin-931 — FiveM, Utgår 2026-03-18
Anledning: krockar i 300 och skiter i att rpa på skador, sedan åker iväg när man hoppar ut och riktar mot honom.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag stod och snackade med en kille. Sen kom en till bil som tidigare hade jagat mig. Så jag kör därifrån och krockar men jag glömde att rpa på mina skador pga att jag var stressad för att de hade hoppat ut och riktat på mig. När de riktar väljer jag att köra iväg istället för att stanna vilket jag inte skulla ha gjort. När jag kör där ifrån skjuter de mitt däck men jag tänkte inte så mycket på det jag tänkte mest att åka därifrån så jag inte skulle dö. Men jag kör ut på motorvägen men tänker inte på att jag har punka så jag gasar på upp i 300 för att koma därifrån vilket jag inte skulle ha gjort.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar ansvar för min ban.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att följa reglerna istället för att rpa på det jag känner är lämpligt. Jag har också lärt mig att allt dåligt leder till konsekvenser. vad jag hade kunnat göra annorlunda är att tänka till innan jag gör något, jag hade också kunnat tänka smart att följa reglerna och hoppat ut ur bilen när de rikta, jag hade också kunnat tänka bättre liksom vad är realistiskt när man han punka för det var rätt så dumt att gasa max med punka

Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycket att jag ska få en till chans för att jag tycker jag kan bättra mig och börja följa reglerna istället för att bryta dem. Min personliga åsikt är att alla förkännar en till chans. Sen tycker jag att jag ska få en till chans för att jag tänkte inte på att jag gjorde fel jag tänkte bara på att komma därifrån eftersom de riktade och sköt mot mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Tillbaka