Accepterad jamie88 | Ban Överklagan [flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamie88

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-garage-pp6l — FiveM, Utgår 2026-03-29
Anledning: skriver ooc ingame.
Bannad av: flasher
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag blev campad i meko av folk som ville kidnappa mig och jag hade NP dagen efter så jag skrev ooc att jag inte kommer åka ut från meko pga att jag var tvungen att sova irl och sen skrev jag också ooc pga att de riktar på meko

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att inte spamma i ooc chatten och snacka IG istället. och vad jag hade kunnat göra annorlunda är att snacka IG istället för att skriva ooc men saken är det att jag försökte få dem att förstå att jag inte kunde göra ett scenario med de

Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker ni ska ge mig en chans pga att jag skrev ooc för de ville att jag skulle köra ut ur meko så de kunde kidnappa mig. men hade NP dagen efter vilket jag måste ta hem för mina betygg är dåliga och jag vill ha en bra framtid. sen att flasher tillåter de att rikta på mekko är ju inte okej heller. i det scenariot skulle jag gå och lägga mig irl så jag skrev ooc så att de skulle förstå för jag vill inte stänga spelet i mid scrnario. Men att de sitter och säger att jag inte får sova är så respektlöst mot mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka