Ej Antagen jalle | Chef-jobb ansökan [Bahamas] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jalle

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? bahamas mamas

Vad heter du i verkligheten? Hjalmar

Vad heter du på discord? jalle1173

Ange ditt födelsedatum: 19 Februari 2011

Hur länge har du spelat på Unive? 30/06/2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Nej jag har inga erfarenheter med chef men där i mot har jag jobbat på nattklubbar i stan. Och det har varit väldigt roligt att jobba när man får träffa så många människor som är snälla.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag skulle vara en utmärkt chef på Bahamas Mamas för att jag kombinerar en stark passion för service med erfarenhet och en förmåga att skapa en positiv arbetsmiljö. Jag har alltid haft ett stort intresse för att skapa en unik och inbjudande atmosfär för både gäster och personal. Bahamas Mamas är ett ställe där människor kommer för att njuta, koppla av och ha kul, och jag ser det som min uppgift att säkerställa att detta sker varje dag. Med mina ledarskapsegenskaper vet jag hur man motiverar ett team och får alla att känna sig uppskattade och engagerade i sitt arbete. Jag tror på att vara en närvarande och stöttande chef, som leder genom exempel och hjälper mina medarbetare att utvecklas i sina roller. Jag är också en problemlösare som kan hantera stressiga situationer på ett lugnt och effektivt sätt, vilket gör att verksamheten kan fortsätta att flyta på utan avbrott.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv så mycket jag bara kan men vissa dagar kommer jag tyvärr inte kunna vara inne

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka