Ej Antagen emnauelgucci | Chef-jobb ansökan [Bahamas mamas] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? Bahamas mamas

Vad heter du i verkligheten? Leon

Vad är ditt användarnamn på discord? leon151l

Ange ditt födelsedatum: 20 Maj 2007

När fick du medlemskap på Unive? Ungefär 2 månader sedan

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag är vice boss i ett gäng så jag har väldigt mycket erfarenhet om hur man är en ledare och hur man leder saker och medlemmar/anställda. Jag jobbar också på Bahamas därifrån har jag också erfarenhet om hur det är där och vilka regler Bahamas mamas har.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer i Bahamas mamas är att försöka göra den här klubben till unives största klubb. Jag ska ha aktiva, trevliga och seriösa anställda inga som skojar runt. Mina anställda ska ha en hög rp nivå och så ska jag vara sträng i intervjuerna så att jag får seriösa anställda

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer se bra ut jag spelar ett par timmar varje dag och jag kommer ta några av dom där timmarna till att ta intervjuer och öppna klubben jag kommer också söka anställda som har mycket aktivitet så att vi kan ha öppet minst 1 gång om dagen i minst 1 och en halv timme

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka