Ej Antagen miiniTurtlee | Chef-jobb ansökan [đŸŽ—ïžTrygg-Hansa] [wazy&emin] [T]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miiniTurtlee

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Trygg-Hansa

Vad heter du i verkligheten? Elaiza

Vad Àr ditt anvÀndarnamn pÄ discord? Miiniturtle

Ange ditt födelsedatum: 27 November 1995

NÀr fick du medlemskap pÄ Unive? Har varit tillbaka pÄ serven ca en mÄnad nu. rÀknar man bort pausen jag hade. sÄ har jag varit medlem i ca tvÄ Är till augusti

Hur rollspelar du pÄ servern? Med i gÀng

BerÀtta om du har nÄgra tidigare erfarenheter som kan hjÀlpa dig som chef har varit chef pÄ galaxy, auto o mc. samt att jag har irl jobbat pÄ klubbar och varit bartender chef. Bahamas Mamas i nulÀget Àr jag chef dÀr men vill byta jobb. har Àven varit bitr.chef för trygg.

Vad Àr dina framtida planer kring detta jobbet?
Min plan för trygg: Min första plan Àr vÀl att fÄ stÀllet att bli mer aktiv. Du ska jobba minst 4 timmar i vecka för att de ska vara en bra grund. Kommer Àven se till att alla anstÀllda fÄr en platta för att kunna rpa pÄ att de gör en försÀkring pÄ distans. för att de tar max fem minuter att försÀkra en bil. Jag kommer Àven att skriva en mall som ALLA anstÀllda ska följa efter för att de ska bli lÀttare för bÄde oss o dom som försÀkrar en bil/hoj/bÄt hos oss.
Jag kommer Àven se till att de blir bÀttre rp pÄ trygg. tex se till att de finns vissa dagar rabatter. Se till att de blir en bra bas hos dom som jobbar hos oss. dÄ jag vet att i nulÀget Àr de inte mÄnga.
Idag jobbar jag som chef pÄ Bahamas Mamas och vill byta chef jobb. dÄ jag kÀnner att de Àr för mÄnga klubbar i staden och att de Àr svÄrt att hÄlla de öppet. Samt att de ofta sker skottlossning utanför oss som har gjort till att ska man tÀnka sunt har gjort till att de har varit osÀkert. dÄ jag inte vill att nÄgon av gÀsterna ska bli skjutna.
Jag skulle vilja byta för att att jag anser sjÀlv att jag skulle passa mer dÀr Àn pÄ bahams just för att jag brinner för att fÄ stÀllen att bli mer aktiva och kÀnner att de redan finns tvÄ bra klubbar som Àr aktiva.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krÀvs för att vara chef? jag kommer att ha tid. dÄ dygnet har 24 timmar. samt att jag kommer kunna vara chef fast jag Àr boss.

Har du lÀst vÄra grundregler? Ja

Senast Àndrad:
+rep, förtjÀnar jobbet nÀr hon var btr innan sÄ var det full rulle pÄ trygg. aktiviteten var pÄ topp o nu finns det ingen aktivitet alls sÄ tycker hon förtjÀnar en chans för att visa vad hon kan göra med trygg :D

Vidare till intervju!

Du har 48h pÄ dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

TyvÀrr sÄ har vi valt att gÄ vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du Àr mer Àn vÀlkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka