Ej Antagen JakSamKoRambo | Chef-jobb ansökan [Mekonomen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JakSamKoRambo

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Rizah

Vad är ditt användarnamn på discord? chico / zexplx4#2598

Ange ditt födelsedatum: 3 Juli 2006

När fick du medlemskap på Unive? Jag har varit medlem på Unive 2022. Nu när jag kom tillbaka så blev jag medlem först den 29 oktober sen så gick den bort så fick jag medlem igen den 20 december

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har arbetat som sjukvårdare och därigenom lärt mig att behärska krävande situationer, ta snabba beslut, samt att arbeta tillsammans med alla sorters människor. Dessutom har jag arbetat som teamledare under stressande förhållanden och vet hur viktigt det är att ha viss mer hänsynuktiv ansvarstagande. Med dessa erfarenheter känner jag mig redo att påta mig ledarskapansvar och leda så att både medarbetarna och organisationen mår bra och känner att de har framgång.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min vision för framtiden är att bygga ett starkt och motiverat team, där varje arbetare gärna bidrar till arbetsplatsen på ett profesionellt sätt. Vidare är det avgörande för att ta ryktet som Mekonomen har idag och förbättra det för att jag ser massor av människor skriva dåligt om Mekonomen i twitter. Jag vill säkerställa att medarbetare och kunder känner sig nöjda och uppskattar arbetsplatsen. Med detta hoppas jag kan rekrytera fler skickliga arbetare och säkra långsiktig framgång för Mekonomen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer att se bra ut. Mest så kommer jag vara aktiv på helgerna. Mitt snitt kommer vara 2 och en halv timme per dag i veckan.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka