Ej Antagen WLTMalmqvist | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WLTMalmqvist

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
15
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? Mekonomen chef

Vad heter du i verkligheten? William

Vad är ditt användarnamn på discord? @wltmalmqvist

Ange ditt födelsedatum: 1 April 2008

När fick du medlemskap på Unive? Första gången 2023 sedan på riktigt 24 januari 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit bitr chef på mekonomen nu ett tag och vet hur pressat det är att vara chef eller där i närheten. Har tålamodet och klarar av stressen på ett profesionellt sätt. Kan samarbeta riktigt smidigt och bra med andra. Är rättvis och utesluter ingen. Är bra aktiv och kan erbjuda långa dagar på verkstaden som i kontoret. Vet hur allt funkar och vet hur all personal funkar på mekonomen.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mitt långsiktiga mål är att göra mekonomen aktivt och öppet nästintill 24/7 och göra mekonomen till unives största företag genom tiderna. Jag kommer gå in extra med personal på kundmottagande och uttåliga. Har också planer på att ändra med roller i discorden och göra så att alla bara har två mekonomen roller, det vill säga vanliga MEKONOMEN och MEKONOMEN sen din rang. inga fler då det ser snyggare på fräschare ut hos alla anställda och är lättare o hitta vilken rang de verkligen är för vissa. Har också planer till att ändra lite med kostnader och betalandet samt med hur man kollar om bilen är försäkrad när man lagar, detta kommer göra så våra mekaniker blir snabbare och kan ta fler kunder utan någon kö.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer se riktigt bra ut, kommer vara aktiv på servern på vardagar runt 3-4 timmar och ännu mer på helger då skola och jobb inte är ivägen.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka