Accepterad Jakob123 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob123

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010192509/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e949c7d

Vad är din discord tagg? dumjak

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: image_2026-01-22_182628362.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom personen tyckte jag hade "lalliga kläder"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawna in på torget i rullstol och åkte till marja-lisas. Där fick jag ett pm från någon random som skrev att jag "hade lalliga kläder". Jag frågade hur jag hade "lalliga kläder" och han svarade bara att jag skulle byta kläder. Det var inget staff samtal eller något som visade att det var en staff som skickade pmet till mig. Det tog hela 2 minuter för personen att banna mig utan svar på varför eller en chans att ta mig till en klädbutik eftersom jag satt i rullstol.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var helt klart en felaktig bann. Fanns inget täcken på någon tillsägelse från en staff, varning eller en kick från servern. Fanns ingen tid att ta sig till en klädbutik. Helt orimlig bann. En bann är till för att lära sig vad man har gjort fel och inte göra samma fel i framtiden. Jag lärde mig inget på denna bann och kan då inte ta någon lärdom från den och det är därför jag anser att bannen var helt orimlig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, ooc, halv ooc bland annat som var när jag började rpa för ett bra tag sedan när jag inte försog vad rp var. På så sätt så har jag tagit lärdom av dem och förstått vad syftet med rp är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle väll inte frågat varför mina kläder var "lalliga" utan bara insätt att en rändom persons åsikt (inte täcken på staff) skulle vara rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, absolut ingenting. Har klipp på allt som man kan se att jag inte hade någon som hälst tid att ta mig till en klädbutik och byta kläder.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Byt kläder
Din överklagan är godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka