Accepterad Jakob123 | Ban Överklagan [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob123

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010192509/

Ditt Hex-ID: 11000013e949c7d

Vad är din discord tagg? dumjak

Vem var det som bannade dig? Plantisenn

Bild på banmeddelande: image_2025-09-07_154842544.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag körde på andra spelare utan anledning, som går emot serverns regler. Därför förstår jag att ni tog det seriöst. Jag tänkte mig inte för och ångrar det nu i efterhand. Jag visste att VDM är mot reglerna, men jag tänkte inte att det kunde leda till en så pass hård bann, särskilt utan en varning innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vad som hände var att jag pitta in i två bilar. Jag körde in i dem lite lätt, men tanken var inte att förstöra eller trolla. Jag bad om ursäkt till dem som blev påkörda, just för att jag ville ta ansvar och visa respekt. Sedan så körde jag iväg och tänkte inte mer på det. När jag senare blev bannad blev jag förvånad eftersom jag inte fick någon chans att förklara mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är en rättaktig bann, eftersom det jag gjorde klassas som grov VDM enligt reglerna, och jag tar fullt ansvar för mitt det jag gjorde. Jag tycker straffet käns lite hårt med tanke på att det inte var med flit, jag bad om ursäkt direkt, och körde därifrån utan att skapa mer kaos. Det var jag som gjorde fel, men inget jag gjorde för att försöka förstöra för andra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivigt bannad innan men många av bannsen var för ett tag sedan då jag inte riktigt förstog vad rp var så blev offtas bannad för ooc. Med tiden har jag med hjälp av dem bannsen lärt mig mer om rp samt syftet med att rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte kört så vårdslöst och snabbt med tanke på att det är bara 80km/t i stan. Det var både onödigt och dumt av mig eftersom det inte bidrar till någon hög rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ,jag har lärt mig att tänka efter mer om hur jag kör samt hastighetsbegränsningen i stan samt att det leder till en låg rp nivå och kan förstöra andra spelares upplevelse på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka