Accepterad Jakob123 | Ban Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob123

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010192509/

Ditt Hex-ID: 11000013e949c7d

Vad är din discord tagg? dumjak

Vem var det som bannade dig? Gurkludde

Bild på banmeddelande: image_2025-05-18_153326937.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sa att admins var arbetslösa och goonare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i suport discorden eftersom jag försökte hitta en lösning till varför jag laggade så mycket inne på scstyling. Efter ett tag så tog gurkludde emot mig och frågade hur han kunde hjälpa mig. Jag redan från början bemötte jag han otrevligt och respektöst medans jag förklarade med en tyken röst om mitt problem som jag hade inne på scstyling. Han började föreslå lösningar på mitt problem så som att tex rensa cashen. Jag avbröt han och sa att jag hade gjort allt och testat allt. Istellet för att låta han hjälpa mig så sa jag att han skulle lägga till någon som kan mycket om fivem eller någon "arbetslös som bara sitter hemma". Han undrade hur jag menade och sa då igen att han skulle lägga till någon som "bara sitter hemma och goonar". Efter det så lämmnade jag samtalet och blev kickad från servern och så stod det att jag hade blivigt permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt aktig ban. Det var jag som gjorde fel eftersom jag var respektlös och omogen mot gurkludde som absolut inte är tillåtet. Jag ber hämskt mycket om ursäkt till gurkludde, mitt betende var helt oacceptabelt och vill klargöra att inget av dem grejerna jag sa menade jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivigt bannad förut då jag rpat oseröst men skärpt till mig nu och mognat till. Har många banns från när jag började rpa då jag inte visste hur man rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bemött gurkludde på ett trevligare sätt och inte sagt respeklösa sakerna om admins som är helt osannt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag ska abslolut inte bemöta admins på ett respekt löst sätt eller kalla admins för omogna och respektlösa saker. Jag har lärt mig en läxa och lovar att detta betendet inte kommer upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka