Nekad jag vill ha örsk | Ban överklagan [kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jag vill ha örsk

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198199097163/

Ditt Hex-ID: 11000010e3c474b (Hex)

Vad är din discord tagg? guchken#6408

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lär dig RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och sprang efter en kille som polisen skulle arrestera och det var jag som larmade till polisen om denhär killen och för att jag inte RP skadad när jag D Syncade in i någons bildäck så han körde på mig för mig men inte för han som körde bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis stog och pratade med en kille och då blev min kompis bil stulen så jag sprang efter honom och då D syncade jag så jag var i däcket på bilen så jag ramlade och sedan kom hans kompis och hade något slags vapen så jag ringde polisen och när dem kom så sprang han som hade vapnet iväg och jag sprang efter honom för han hade inte vapnet i handen och jag ville hjälpa polisen ta fast honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel jag skulle endå ha RP på att jag blev påkörd och jag skulle inte ha sprungit efter killen med vapen för att han har ändå ett vapen som han kanske hade kunna skada folk med.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sist jag blev bannad så var det för att jag cop baitade och det har jag lärt mig en läxa av och gången innan det var det för att min kompis puttade ner mig och min bil från n bro så jag körde på honom och då fick jag ban och gången innan det så sprang jag åh sa till alla inne på sjukhuset att det brann mycket där som det faktiskt gjorde och första gången var det för att jag lurade en kille på en Volvo 144 som jag skulle sälja till han för 80 000.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt hade jag kunnat RP skadad när jag blev påkörd och inte sprungit efter honom för jag skulle ha spelat rädd för han hade ett vapen på sig. Och RP bättre och smartare och att det ska bli roligt RP för alla parter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka smarte och lite längre nästa gång och Spela mer rädd om jag vet att någon har nått sorts vapen eller tillhygge.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka