Accepterad fortniteellerbabage | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fortniteellerbabage

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199275461981/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e644d5d

Vad är din discord tagg? fortiniteellebabage

Vem var det som bannade dig? Jonte.1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-21 185030.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inte en aning faktiskt han riktade inte ens på mig så jag vet inte hur det går genom fear rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på torget och han slår mig 2-3 gånger helt utan anledning och då börjar jag springa efter honom och frågar vad han håller på me och istället för att snacka springer han in i ett garage och dra upp vapen jag var precis vid utgången när jag ser att han håller på att dra upp vapnet och då springer jag ut och då kommer han och tar mitt id och börjar eskotera mig då dra jag upp vapen och börja rikta på han då stänger han av eller tar spawnmenu jag vet inte vad han gjorde men han c logga iallafall och fear rpa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig för att det står att han rikta på mig men det gjorde han aldrig för när jag såg att han drog upp vapen då sprang jag ut. Så han rikta aldrig på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad 4 gånger tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting för det är han som göra 3-4 regelbrott inte jag så han borde då ban ist för jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? NEJ för den är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka