Accepterad jaffar. | Ban Överklagan [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435816327/

Ditt Hex-ID: steam:110000157f31d87

Vad är din discord tagg? xyfw

Vem var det som bannade dig? Mrking

Bild på banmeddelande: mrkingban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror de valde att banna mig för att jag skottade utan att snackat tillräckligt mycket med personen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var massa folk vid kyrkan liten bit ifrån securitas. Det var bla, Lotus, Yakuza och kartellen. Jag står och snackar med en Lotus bil och jag är 100% säker på att det är lotus bil och då börjar han kalla mig busunge från ingenstans så säger jag det tillbaka och då ställer sig en lambo lite framför mig och då kör jag fram och då hoppar min polare ut och riktar mot Lotus bilen. Lotus bilen kör iväg ca 50 meter sen vänder tillbaka och då fick jag helt enkelt ett guld läge på att skjuta honom och då gjorde jag det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, lite 50/50 från mitt perspektiv tycker jag att den var felaktig men från deras kanske dom tycker att den var rätt placerad. Från mitt perspektiv hade vi riktat på lotus bilen och han körde iväg så han hade fått en chans redan men då väljer han att vända tillbaka och då sköt jag honom helt enkelt vilket jag tycker att han ska skylla sig själv för att han vänder tillbaka mot folk som riktat på honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 12 gånger tidigare, alla var milda bans förutom 1 fearrp ban förra vintern som jag fick indraget för och 1 i sommras som jag fick indraget för dock den i sommras var riktigt jävla felaktig kändes som han som banna mig ville bara få mig indragen krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skjutit däcken på honom istället för smälla huvudet såsom berra sa i support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Skjuta däcken till nästa gång, minsta jag kan göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka