- Meddelanden
- 1,081
- Reaction score
- 93
Ban-referens
fivem-motor-wkoa — FiveM, Utgår 2026-03-20
Anledning: Skjuter utanför polisstation
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som hände var att det kom en bil mot mig som visade vara lotus och putta mig sedan brakar sheaka han mig så vi båda fick blackout då tar han möjligheten att hoppa ut att skjuta mot huvudet som framgår tydligt i mitt perspektiv, inte ett ända tanke på att skjuta däck med flera möjligheter osv osv. Sedan åker jag därifrån men han följer ett tag sedan vänder han och åker till ett par meter utanför polisstationen i Sandy, då väljer jag att köra framför honom och hoppa ut och skjuta honom sedan åka därifrån
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag kan ta ansvar för det ja,
Problemet blir att berra går emot sina ord. Han säger att man får inte skjuta utanför polisstationen för det är diskrethet medans han säger att det inte finns några green zone? Så istället för att ta åtgärder på personen som starta scenariot med regelbrott och gör de grova så väljer man att banna mig för diskrehet när jag va snabbt in snabbt ut, ett par meter utanför polisstationen. Så länge jag spelat har man fått alltid gjort så under suntförnuft.
Sedan tycker jag de skumt att just du tar ärendet då du är gammal lotus medlem och har kidnappat dig tidigare
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Har lärt mig att man inte får skjuta utanför polisstationen även om de snabbt in snabbt ut osv osv.
Varför ska vi ge dig en till chans? Grön spelare, Spelat här sedan 2021, Gjorde ett misstag och har lärt mig utav det.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja