Nekad Jackz | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackz

Icke Medlem
Meddelanden
495
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? Jackz#3665

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andre Gonzalez. Han är 20 år gammal och precis har flyttat till staden. Andre har alltid känt att han har en inre drivkraft att göra något stort med sitt liv. Andres uppväxt var relativt privilegierad. Han växte upp i en medelklassfamilj som alltid stöttade honom och gav honom allt han behövde. Hans föräldrar var båda framgångsrika och ambitiösa människor som satsade mycket på sina karriärer. De förväntade sig också att Andre skulle gå samma väg, att han skulle studera vidare på universitet och sedan få en högavlönad karriär. Men Andre kände sig begränsad av dessa förväntningar. Han ville utforska sin egen väg och hitta sin egen passion. Han ville känna att han kunde klara sig på egen hand och visa att han var värdig sina föräldrars kärlek och respekt. Så han bestämde sig för att ta examen från gymnasiet och flytta till den här staden för att söka nya äventyr och utmaningar.
Även om han saknar högre utbildning eller specifika färdigheter, är Andre en snabbtänkt och ambitiös person som är villig att ta risker för att nå sina mål. Han är för närvarande arbetslös men söker efter möjligheter att tjäna pengar och skapa en framtid för sig själv.

Andre vet att vägen framåt kommer att vara tuff och det kan finnas hinder och svårigheter på vägen, men han är redo att ta itu med dem och visa att han är kapabel att göra stora saker med sitt liv. Han hoppas också att han kan träffa nya människor och skapa en ny social krets här i staden, vilket kan hjälpa honom att bygga en solid grund för sin framtid.

Efter att ha bott i staden ett tag och kämpat för att hitta en inkomstkälla, började Andre känna sig alltmer frustrerad över sin situation. Han insåg snart att det inte var lätt att hitta ett jobb utan rätt utbildning eller erfarenhet. Han råkade då i kontakt med fel personer och började utforska en annan väg att tjäna pengar - genom kriminalitet. I början var det småsaker, som att sälja stulna föremål och lura folk på deras pengar. Men ju mer han gjorde det, desto mer blev han involverad i den farliga världen av kriminalitet. Han hamnade i ett gäng som sysslade med allt från narkotikahandel till rån och utpressning. Till en början var han rädd, men han insåg snart att det var det enda sättet han kunde tjäna tillräckligt med pengar för att klara sig och göra en framtid för sig själv. Men trots sin inblandning i kriminaliteten, har Andre också en passion som är helt annorlunda. Han är väldigt intresserad av bilar och älskar att meka med dem. Hans intresse för bilar började när han var liten och brukade titta på sin pappa fixa bilar i deras garage. Efter att ha flyttat till staden och hamnat i en svår situation, blev hans bilhobby en form av terapi och en distraktion från allt annat som pågick i hans liv.

Hans dröm är att en dag öppna sitt eget verkstad och bli en expert på att bygga och fixa bilar. Han tror att det är möjligt att göra en karriär av sin hobby och göra det han älskar mest samtidigt som han tjänar pengar. Trots de utmaningar som han har mött på vägen är Andre fast besluten om att lyckas och visa alla att han kan skapa sin egen framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har sjukt mycket erfarenhet ifrån rp ifrån alla möjliga synpunkter. Jag har både rpat här under drygt 1,5 år där jag varit högre uppsatt staff och rpat i högre ansvarstagande rollspels uppfattning utan några som helst åtgärder emot mig i form av ban eller indragna roller etc. Jag har utöver min erfarenhet på unive ägt servrar som gått för sig riktigt vidare, full lärd utvecklare inom fivem så byggt massvis med scripts för fivem servrar och rpat på flertal servrar och har alla förmån för att kunna bidra med värmande rp.

Utöver detta så har jag alltid ett mål i min rps utförande och vill att scenarion ska ha utfärdade detaljer och spekulera sig utvidgande för båda parter. Jag kan rpa för vinst och förlust så länge allt rpas till en kvalitativ nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara rpar för att vinna utan även bygga på scenariot så att båda parter får en rolig upplevelse blandannat.

Hur hittade du Unive? Längesen minns ej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka