Nekad Affe786 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe786

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? affegranen

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benjamin Svensson 18 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Lojal, Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär hade en helt vanlig uppväxt i en familj där pengar alltid var knappa. Det fanns inte mycket pengar, och han lärde sig tidigt att man inte får något gratis. Om han ville ha något var han tvungen att kämpa för det, och ibland var han tvungen att ge upp mer än han ville. Det här lärde han sig redan när han var ung, och det gjorde att han fick en stor drivkraft att inte hamna i samma situation igen. Skolan var inte riktigt rätt plats för honom. Han hade svårt att följa reglerna och lyssna på lärarna, och han tyckte bättre om att umgås med människor som gjorde saker på sitt eget sätt. Det gjorde att han hamnade i dåligt sällskap ibland, där det gällde att tjäna pengar snabbt och enkelt, utan att tänka på framtiden. Men han gav aldrig upp. Han ville alltid lyckas och visa vad han gick för, djupt inom sig fanns en stark önskan att bevisa sig själv. När han anländer till staden är han väldigt trött på att bara försöka överleva. Han vill ha mer än att bara klara sig, han vill ha ett tryggt liv, en bra position och bli respekterad. Han drivs framåt av tanken på att ha pengar och ett bättre liv. Till att börja med försöker han göra rätt för sig, tar ett jobb och följer samhällets regler. Men efter ett tag inser han att det tar för lång tid, kräver för mycket och inte leder honom till målet inom den tid han är beredd att vänta. Besvikelsen och frustrationen blir det som avgör allt. Han bestämmer sig för att lämna det lagliga livet och gå in i kriminalitet. Då han går med i ett gäng får han en ny känsla av att höra till och en chans att uppnå sina mål fortare. Han börjar på botten i gänget, men visar snabbt att han är lojal, att han kan agera och att han är beredd att göra vad som behövs – även om det innebär att ta risker och bryta mot moraliska regler. Hans mål är tydligt: att tjäna stora pengar, bygga ett namn som inger respekt och ta sig hela vägen till toppen. I staden där han en gång var ingen vill han bli någon – en person som andra ser upp till, fruktar och aldrig kan ignorera.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och schysst rollspel där jag följer reglerna och tänker på att alla ska ha roligt. Jag spelar realistiskt och är okej med att förlora eller få konsekvenser om det passar scenariot. Jag försöker skapa RP som ger andra något att spela på och bemöter både spelare och staff respektfullt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna för sin egen karaktärs skull. Ibland måste man tänka på motparten också. Man måste se till att motparten får en bra och meningsfull upplevelse. I vissa situationer kan det innebära att man accepterar att förlora eller göra misstag. Det kan också innebära att man tar negativa konsekvenser om det gör rollspelet mer verkligt och roligare för alla som är med.

Att spela för motpartens vinst handlar om att prioritera bra RP framför att “vinna”, till exempel genom att låta en annan spelare lyckas med sitt upplägg, bli tagen på allvar eller få utveckla sin karaktär – även om det innebär att ens egen karaktär hamnar i underläge. Det skapar mer trovärdiga, spännande och långsiktiga scenarion för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm. Detta betyder att man inte ska köra över eller krocka med sin bil. Man ska inte använde det som ett vapen. Nlr. Man får inte komma ihåg tidigare händelser om man dör. Pg2 Man ska inte spela enbart för makt och pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

``` Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka