Nekad H44zZe | Medlem ansökning sspatron1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H44zZe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Walid

Vad är ditt discord namn? H44zZe

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hazze Bashir 26 år gammal. Hazze Bashir, en 26 årig man uppväxt i Malmö, har sedan ung ålder varit inblandad i gängkriminalitet. Hazze är en bestämd person med en stark rättvisekänsla, men under ytan finns en trötthet på det liv han lever. Han drömmer om en väg ut ur kriminaliteten, inte bara för sin egen skull, utan också för att kunna skapa en stabil och trygg tillvaro. Nu söker han aktivt efter möjligheter att tjäna pengar på lagliga sätt. Han är intresserad av att utforska olika affärsområden och är villig att lära sig nya saker. Hazze inser att nyckeln till ett nytt liv ligger i att bygga rätt kontakter och skapa ett starkt nätverk av människor som kan stötta och vägleda honom. Han är beredd att lägga ner det hårda arbete som krävs för att förändra sin situation, men han behöver en chans och rätt vägledning för att lyckas. Hazze brottas med sitt förflutna och de val han har gjort, men han är fast besluten att skapa en bättre framtid för sig själv. Han söker mentorer och förebilder som kan visa honom vägen och hjälpa honom att navigera i den nya värld han försöker ta sig in i. Hans bakgrund har gett honom en unik syn på livet och en stark överlevnadsinstinkt, vilket kan vara värdefulla tillgångar om de används på rätt sätt. Han vill bli polis men samtidigt vara en affärsman på sidan.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Intressant, Lyhörd, Smart.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att bygga ett kontaktsnätverk och tjäna pengar på alla möjliga sätt för att bygga möjligheter till alla runtom mig via min ekonomi samt att njuta av stunden och utmana sig själv så mycket han kan för att se om han kan nå sina framtidsplaner. Han vill öppna ett företag som hans pappa gjorde i hans ålder och han blev rik på egen hand men när han gick bort så gick alla hans pengar till hans mamma för att han vill att hans son Hazze ska bli rik på egen hand och tjäna sina egna pengar för att bli en framgångsrik person utan någons hjälp eller arv. Det är Hazzes plan i nuet och han vill få den att komma till liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra och rolig rp genom min erfarenhet av att rollspela. Jag kan bidra med roliga och intressanta scenarior som gynnar alla parter i det scenariot samt ett gott skratt. Jag gör mitt bästa med att få alla i scenarion ha så roligt som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte spela för egen vinst och ge motparten en chans att göra sitt, att inte vara girig alltså. Till exempel om jag delar ett scenario med en annan person där vi begår ett rån med gisslan så ser jag till att gisslorna också har det roligt och tjänar något av det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, när man dödar någon utan en anledning, Vdm, när man använder sitt fordon som vapen, Suntförnuft. Att göra grejer som man hade kunnat göra irl och tänka logiskt, Metagaming, Att inte använda andra appar för att dela och föra vidare information om pågående scenario i sververn.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

``` Nekad.

Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!```

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka