Accepterad Jackenatorn | Medlem ansökning | QueenTiki |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackenatorn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198431570931/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Jacke#7068

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Sundberg och är född 22 juli 1998. Jag blev uppfostrade i en fattig stad som heter klosterby där de ej fanns många invånare eller några rika då byn hade blivit övergiven så alla som ej hade någon stans att bo tog över den till sin lilla håla. Mina föreldrar kickade utmig mig när jag var 12 för att jag ej kunde sköta skolan eller skaffa ett jobb för inkomst till familjen, då ville jag joina ett gäng för att skaffa vänner och för att få andra fördelar. Jag blev ej antagen för jag var för ung, så jag bodde för mig själv i en liten by och snattade till mig mat och vatten för att överleva.

Efter det hade gått 3 år så var jag 15 och fick nu joina ett mc/bil gäng där jag gjorde ärenden åt dem och hjälpte dem fixa sina bilar/motorcyklar. Jag stannade med det gänget tills idag men fick sedan sparken av dem för att de blev för många i sitt gäng.

Så än idag bor jag själv har ej jobb och knappt vänner. Jag letar där efter ett nytt gäng som skulle kunna få mig att skaffa ett jobb och nya vänner.

Då hitta jag gänget jag alltid drömt om, The Vikings. The vikings var perfekta, de hade både bilar och motorcyklar.

Så jag skaffade mig en nissan gtr 35 efter att ha varit med dem i 2 år då jag var 17 och det var min första bil. Jag började med olaglia saker i detta gäng som att sälja droger, sälja vapen och göra stora transporter med illigala saker.

Jag kände senare att ett gäng inte passade mig riktigt än, så jag begav mig mot storstaden för att skaffa ett riktigt jobb som tex bil/motorcyckel mekaniker.

Det var då en kille kom fram till mig när jag var ute och fråga om jag ville jobba för dem ett tag som springpojke, jag tackade såklart ja för att fortfarande ha någon typ av inkomst och bor just nu på ett hotell mitt i stan tills jag kan köpa mig en lägenhet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem ör en bra fråga men har även ett bra svar.

Varför är för att jag har massa vänner som kör och kört på denna server och har inte spelat länge men tycker det är en bra server med bra roller och roligt att spela på. Mina kompisar har rekomenderat mig denna server flera gånger och sa att jag skulle passa in perfekt som jag då gjorde, men de finns väldigt många fler möjligheter för mig om jag bara vore medlem på servern.

Jag gillar servern och vill fortsätta spela med mina vänner och alla andra på servern men vill kunna nå den optimala känslan och känner då att om jag vore medlem så skulle jag ha det mycket roligare på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker det är jätte kul med RP och just denna server har en bra uppläggning så vill spela mycket och länge på den och har även många vänner som spelar och vill kunna spela med dem.

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekomenderade den till mig och har haft kul med dem på servern sen dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill få ut som mycket av servern som möjligt och vill försöka bli kriminell och joina ett gäng med mina vänner. Det hade varit riktigt kul och intressant då jag ej vart med i ett gäng på servern innan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli kriminell, joina ett gäng och ha snygga bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte spelar bara på unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag och om ni ej tycker att jag når upp till kraven så är det okej men skulle uppskatta det väldigt mycket om jag fick bli medlem på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka