Nekad blychert | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blychert

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? blychert.

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carlos Ifaur, 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Aggresiv, nyfiken och hyperaktiv.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär ska få mycket vänner, byggas upp inom den kriminella sidan av unive och kankse t.om gå med i ett gäng. Men nu ska jag gå in lite mer på Carlos Backgrund och historia. Carlos Ifaur han är 21år, Han är väldigt snäll person mot de han är nära och han har ett stort intresse av bilar. Men dem vägarna nådde han ej för folket han umgått med som barn var inte bra folk. Han har även 2 föräldrar mor och far, sedan 2 syskon bror och syster. Hans mamma heter jennifer och är 42år och är från turkiet och är känd för modell, hans Pappa Fredrik är 45år och har också intresse av bilar som hans underbara son Carlos. Hans storebror Anton är 29år och han vill man inte bråka med för han är gäng kriminell, därför vågar ingen vara elak mot mig. Hans syster Moa är hel svensk hon är en riktig läker bit ska jag säga dig, hon är väldigt schysst och omtänksam. Men allt Carlos elaka attityd kom fram när han var 12år blev Carlos mobbad av 5 killar som var 2 år äldre än honom. Carlos var mobbad i 3år tills han blev 15 och gick med i gäng. Den dagen han gick med Hans brors gäng så åkte Carlos och Anton till dom är killarna som tidigare mobbat Carlos och sköt alla fem på plats...

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till mycket rp, det innebär rolig rp och social rp jag kan även hälpa nya människor, jobba i verksamhet och företag som behöver bemanning, och jag är väldigt intressant. Väldig aktiv spelare och kan bidra till mer kvalite rp på denna server, behövs det mer jobb anställda då rpar jag mig till det och skapar det rolig inom det yrket och allmänt. Är här för att alla ska vara trygga på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex ett butiks rån använder jag mig inte av snabb bil och använder då istället en bil som är jämn lik med polisens så båda chanser har chans att vinna ett senario med det blir det även roligare att rpa och senariot blir 10x roligare än ifall jag använde en bil som är 5x snabbare en polisens och då använder jag en jämn lik bil.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, jag kommer fakitst inte ihåg, men ja jag har brutit mot någon regel och fått ta straffet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, VDM, PWG kan massa fler.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem 5 gånger innan, samt varit andra saker såsom kriminell osv. Anmäl

innan ni nekar för plagiat som ni gjorde förra gången, så var det en kille som kopiera min ansökan för 1 och ett halvt år sedan som fick godkännt på sin ansökan, men jag blev nekad för plagiat när det var han som kopiera min.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka