Nekad filip219 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

filip219

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? pirat0288

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Husein Mahmud han är född1980 så typ 35 tror jag

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig och gillar att sjunga och älskar mat

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Husein Mahumud och är född 1990-06-15 är ifrån Somalia han är en rolig kille som älskar att rappa han gillar orten musik men han lyssnar mest på 2pac hans barndom var ganska bra som fem åring så lärde hans baba han hantera vapen och hur man använde några år senare när han var 7 år så flyttade dom till svergie och han började skolan när han började skolan så var han ofta och bråka med lärarna och hade gäng och mobbad folk sen när han började gymnaset hoppade han av och började sälja droger ute på gatorna och hamnade på ett HVB hem. han är en aggressiv person men även rolig person, han är bra på skaffa vänner och han kommer göra roliga stunder med folk och skapa bra social rp hans intressen är fotboll han hejar på Wolverhampton och han kommer vilja kom med i ett gäng sen men först lära känna folk och se vilka som han trivs bäst med sen försöka bli springis åt dom sen kanske bli medlem i något gäng han är även lojal till allt hans favorit mat är sambosa och gillar äventyr i livet och gillar att ta risker han är bra på att hantera stress i svåra situationer bland annat i skottlossningar och hans mål med livet är att ha så kul som möjligt och kanske skapa upp ett gäng i framtids planer och då bli boss

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga, bra och långa scenarion med mycket bra rp involverad, då jag är en erfaren spelare på unive. jag kan också bidra med att hjälpa nya spelare med saker på servern som dom nya inte riktigt vet om, tex säga vad och vilka regler som finns på servern som du bör följa om du inte vill bli bannad. och ta hand om alla spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte vinna ett scenario hela tiden man ska låta motpartens kunna vinna också vi tar ett exempel jag gör butiksrån då ska jag inte bara dra eller sticka man måste låta polisen ha då en chans att kunna arrestera mig och jag ska då inte bli arg för dom tar mig och c-logga man vill ha så bra social rp som möjligt plus bidra med bra rp till båda parterna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har gjort senaste regle brott var att jag c-loggade och inte värna om sitt liv för jag hade det streesigt och det jag lärde mig av det är att jag ej ska ha strees igen och ksk ta en annan buss och istället bara kört klart scenariot och det jag lärde mig även var om man dör så måste man hålla in e innan man stänger av och det visste jag inte men nu jag lärt mig det och kommer ha så bra rp nivå som möjligt nu

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja det har jag gjort. Rdm och står för Random Deathmatch och innebär jag går och dödar någon med en pistol elller slår någon utan anledning. 2. Vdm är typ samma sak som rdm fast är att man dödar med en bil att man kör på någon så den dödr helt random 3. POWERGAMING innebär attt jag prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel, vi säger jag är med i en bilkrock utan att du rollspelar på skadorna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja har kört på unive förut för en månad sedna men sen åkte jag på 24 dagars ban så jag ej orkat gjort någon överklagan men i före går kände jag att jag hade tråkigt och gjorde då en överklagan och blev godkänd så då ville jag nu komma tillbaka och kommer bidra med bra rp nivå som möjligt och följa alla regler så jag ej blir banad igen

Nekad:Anledning: Plagiat.Länk på ansökan du kopierade av:https://unive.se/threads/biggie09-medlem-ansökning-mattsson1.216217/ Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
ohh a men det har jag ju ej gjort kolla mina andra ansökningar typ kolla från 21 maj 2024 så ser du jag skrev först så folk härmar mig och när han gjorde så var det i juli kolla pm så ser du att jag har bevis på att jag ej gjort något så yäni look i pm pirat0288 mitt namn på dc

Senast ändrad:
Tillbaka