sercannnn
Icke Medlem
- Meddelanden
- 32
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 1184 — Tredjepartsprogram
Anledning: Använder sig av crosshair.
Personal: Berra1213
Datum: 2026-06-24
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ja fick en ny reshade av min polare ja bytte till den typ precis innan en skottlossning, va rätt så trött så focuserade inte skit mkt på hur de såg ut, sen i efterhand blir ja kallad till support för pc check sen säger de att ja klarade pc checken men ska bli bannad för crosshair vilken ja inte märkt att ja hade då ja inte sov ngt igår natt och då va jävligt trött, ja vet att det är mitt ansvar men ja ångrar verkligen att jag typ inte gick o sov tidigare
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar ansvar för det som hände. Även om jag inte medvetet använde ett crosshair och inte märkte att det fanns i den ReShade-profil jag fick av en kompis, så är det fortfarande mitt ansvar att kontrollera vad jag har installerat innan jag spelar. Jag var väldigt trött och uppmärksammade det inte, men jag förstår att det inte ändrar ansvaret. Jag ångrar misstaget och det kommer inte att hända igen.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att alltid kontrollera exakt vad jag installerar och använder innan jag spelar, även om det kommer från någon jag litar på. Jag har också insett att jag inte borde spela eller göra ändringar när jag är väldigt trött och inte kan vara lika uppmärksam på detaljer. Det här har fått mig att förstå vikten av att dubbelkolla allt själv och ta fullt ansvar för min klient och mina inställningar.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom det här inte var något jag gjorde med avsikt för att få en fördel. Jag förstår samtidigt att det fortfarande var mitt ansvar och därför tar jag fullt ansvar för misstaget. Sedan dess har jag insett vikten av att kontrollera allt jag använder innan jag spelar och att inte göra ändringar när jag är för trött för att vara uppmärksam. Jag respekterar reglerna och om jag får en ny chans kommer jag vara betydligt mer noggrann för att säkerställa att något liknande aldrig händer igen.
Har du bevis som stödjer din överklagan? antar att staffsen har bevis men inget har tilldelat till mig
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja