Accepterad izrys | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

izrys

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/svart/

Ditt Hex-ID: 110000116d1fb7f

Vad är din discord tagg? Izrys#4773

Vem var det som bannade dig? BotMelwin

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde fel och jag har förståelse att jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis lagt in min bil i garaget vid torget, misstaget var att jag råkade ta upp min kniv innan jag la in bilen så jag hade den i handen hela tiden. Sedan kommer en polis in rullande och ser att jag håller en kniv i handen då skjuter han mig med en tacer. Jag tror att polisen förstod att det var ett misstag från min sida eftersom han tecea mig och sedan bara åkte iväg. Jag förstår att det inte är okej och att det är sunt förnuft att inte dra upp en kniv mitt i garaget men som sagt det var ett misstag och det ska inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag har lärt mig av mitt misstag och det kommer inte hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ingen bans från tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit upp kniven men som sagt det var ju ett misstag också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, att inte lalla oavsett tid på dygnet och spelare på servern. Det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka