Nekad ItzSpyco | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItzSpyco

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
59
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Björne

Vad heter du på discord? ItzSpyco#4321

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig var att jag känner att jag skulle vilja vara något större del av Unive där jag kan hjälpa folk när det behövs och kunna se vilka medlemmar som beter sig. Jag vill också kunna läsa medlemskaps ansökan så att folk som vill spela på servern kan bli medlemmar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig som Medlemskaps ansvarig för att jag vill alltid folks bästa och försöker vara trevlig hela tiden. Jag är rättvis och inte korrupt så jag skulle aldrig använda min höga roll som medlemskaps ansvarig för att göra saker jag inte får. Jag skulle uppskatta om jag blev medlemskaps ansvarig men det är helt ok om jag blir nekad.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta människor trevligt och att alla bemötes lika alltså att ingen bemöts bättre eller sämre än någon annan. Jag tycker att det är viktigt alla man bemöter folk lika så att alla kan må bra och ha roligt när man spelar på Unive.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka betydelsen med att vara medlem på Unive via att försöka få folk som kan reglerna, är bra RP:are och folk som inte lallar att bli medlemmar. Medlemmar kan göra mycket mera saker än vad ike medlemmar kan så att kommer att se till att rätt personer blir medlemmar så att de blir rolig RP på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav jag känner att medlemmar ska ha är att de ska kunna reglerna, veta hur man RP:ar bra, inte lalla hela tiden och vara trevliga mot alla i ooc chatten. De hära kraven tycker jag är riktigt viktiga så att vi får in bra spelare och RP:are så att servern blir rolig att spela på och inte b lir full av massa FRP:are.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag har ok mycket ansvar med det menar jag att jag känner inte att jag har mest ansvar av alla medlemskaps ansvariga men inte häller minst. Som medlemskaps ansvarig så måste jag vara rättvis och en bra spelare så att alla mår bra. Det är ett stort jobb att vara medlemskaps ansvarig och det är inget man bara kan skämta bort eller strunta i.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet som medlemskaps ansvarig kommer att vara typ såhär: måndag-fredag: 3+ timmar lördag-söndag: 4+ timmar Om jag skulle behövas mer eller bara behövas kontaktas så kan man alltid skicka ett meddelande till mig i discord så kommer jag svara inom kort och ska göra mitt bästa. Detta är bara de tider som jag kommer att vara i tjänst men här kommer de tider som jag kommer att spela på servern eller vara online på discord: måndag-fredag: 15:20-22:10 lördag-söndag: 9:00-00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Det finns inget mer som jag skulle behöva berätta om i denna ansökan som jag kommer på i denna stund men om jag kommer på något så kommer jag skriva det har eller kontakta någon av er i discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka