Itzkevin86 | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

E90

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 25 Juni 2007

Vad heter du på discord? Itzkevin86#3476

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 140 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Cirka 3 timmar.

Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket som jag kan alltså vardagar 3-5 dagar och 3 timmar varje dag sedan helger kommer jag vara inne cirka 7 timmar.

Hur många timmar har du på FiveM? 154 timmar.

Vad heter du? Hasson Alehoom

Hur gammal är du? 23 år 1998-06-25

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? Eftersom att jag har sätt mycket bränder samt då räddningstjänsten inte svarar. Jag vill ansluta mig till yrket så att jag kan hjälpa staden med kommande händelser.

Varför ska du bli brandman? Som tidigare sagt vill jag bli en brandman eftersom att hjälpa staden samt alltid haft intresse med brandkåren och deras bilar. Jag vill ta tag i yrket oh hjälpa staden med bränder och olyckor som sker.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Nej det har jag Inte haft men vill gärna ha det för nya yrken som skall komma.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska ha respekt samt inte leka med att byta radiokanal och inte använda den som telefon utan bara som kontakt under olyckar och när jag är i tjänst.

Du får larm om brand, vad gör du då? Tar på mig kläder hoppar in i fordonet med killarna på stationen och åker då direkt till platsen så fort som möjligt men också inte orsaka fara för folket på väg dit.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Om det brinner ska jag genast ta fram slangen till bilens vattentank och släcka samt tillkalla poliserna samt ambulans fordon ifall för skador.

Har du några andra frågor? Hur är lönen?

Tillbaka