- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa Chef
Vad heter du IRL? Måns
Vad heter du på discord? Mirador#8867
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? 304,2 + 200 på ett annat konto som blev hackat
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla trygghansa till en trevligare plats genom att jag kommer skaffa glad och trevlig personal samt många fler anställda för att vad jag kan se så är de knappt några där inne som jobbar vilket jag tycker är väldigt tråkigt att se då de jobbet har sån potentiall! . Jag kommer även att skaffa olika former av sammarbeten med andra företag såsom Mekonomen, Autoexperten osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter inom jobbet då jag har jobbat med de förut samt att jag vet hur de går till inom jobbet.
Hur ofta kommer du vara inne? 5-6 h per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Måns
Vad heter du på discord? Mirador#8867
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? 304,2 + 200 på ett annat konto som blev hackat
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla trygghansa till en trevligare plats genom att jag kommer skaffa glad och trevlig personal samt många fler anställda för att vad jag kan se så är de knappt några där inne som jobbar vilket jag tycker är väldigt tråkigt att se då de jobbet har sån potentiall! . Jag kommer även att skaffa olika former av sammarbeten med andra företag såsom Mekonomen, Autoexperten osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter inom jobbet då jag har jobbat med de förut samt att jag vet hur de går till inom jobbet.
Hur ofta kommer du vara inne? 5-6 h per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja