Ej Antagen FUPPELITO | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FUPPELITO

Aktiv Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
48
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? fuppelito

Ange ditt födelsedatum: 7 Maj 2007

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan sommaren 2021 runt där tror jag men har 1500+ timmar på Unive

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit biträdande på flera olika jobb, varit chef på mekonomen för länge sedan samt Vianor för er staffs som kommer ihåg de där jag var chef, jag har varit väldigt högt uppsatt inom polisen så jag vet hur de är att lära ut saker samt ta hand om anställda. IRL går jag till och med en gymnasie linje som är inriktad ledarskap där jag lär mig hur jag ska få folk att lyssna osv.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer införskaffa rätt mängd lön för rätta ranger samt hålla koll väldigt mycket på ekonomin så de inte försäkras bilar utan de tas betalning. Jag kommer se till att vi är ett av de aktivaste jobben på hela servern och detta är för jag vet de är väldigt efterfrågat att Trygg-Hansa ska öppna speciellt på helger osv därför kommer jag se till att man ska jobba en viss mängd timmar i veckan för att kunna få jobba vidare och sedan såklart få upphöjning.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? De är lite olika eftersom jag har en del träningar vardagar men helger kommer de vara ganska mycket så får jag gå fram och tillbaka mellan rpa Krim och icke Krim.

Har du läst våra Regler? Ja såklart

Nekad.

krim samt med i gäng vilket man inte får vara om man ska vara chef över trygghansa. vänligen kolla
för att se vilka jobb som man får vara krim och chef över innan du ansöker igen.

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka