Inaktuell IsthisNameTaken? | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IsthisNameTaken?

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Ditt discordnamn: Kermit#3782

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Skrev fel vid min förra ansökan då jag blandar i hop med copy and paste med min lille bror) Men jag vill bli staff för kunna hjälpa servern jag har goda och många erfarenheter och skulle tycka de e kul att bli staff jag har bra och gott intresse och skulle vilja utveckla servern för rpn och kunna göra denna rp och allt till en bättre nivå jag har alltid kunnat commands och spelat på servern snart 1 år och har alltid viljat stötta servern jag har viljat öka rpn och utveckla den till ny nivå Jag är en person som är respektfull och säker människa. Jag respekterar dem som respekterar mig och jag gillar även sköna och trevliga personer. Jag är 13 år gammal och jag lägger ner det flesta av min tid på Unive. Jag gymmar och spelar fortboll så social är jag. Jag är en trevlig o skön och en mogen människa. Jag svär inte höger vänster och jag är respektfull som sagt. Jag går i en skola som heter Engelska skolan i Nacka. Jag lägger ner min tid på att plugga så att jag får en bra utbildning som gör att jag kan jobba i det jobbet jag vill jobba på ,ed den utbildning jag har. Jag tycker om att spela mycket på Unive med vänner och familj. Jag känner lite att jag är besatt av Unive, Det är även kul att hitta nya spelare som man kan lära känna. Jag vill bli staff för att jag vill skapa serverns rp nivå och stämning till att bli så bra så att den är på topp och hjälpa dem andra spelarna och utveckla min rp så bra att andra blir inspirerade. Jag vill få ett bra intryck på servern då jag känner mig lojal och att jag brinner för Unive Jag vill göra lite mer saker på servern än vad jag gör idag som server- vakt, jag vill hjälpa så många spelare som möjligt att jag klarar av jobbet med den erafenhet jag har. Jag vill även bli en bra förebild för de framtida nya spelarna som kommer se upp till mig och få den hjälp de behöver. Jag kommer satsa mitt bästa om just jag blir staff just på Unive, jag kommer även sätta servern i en bra situation med den rp nivån jag har så andra fivem spelare blir intresserade och väljer att spela på Unive Roleplay så att de kan utveckla sin rpa nivå här. Jag vet hur man ska bete sig som staff så nya spelare känner sig trygga på Unive. Jag vill få bort alla lallare på servern som förstör och sänker rp nivån och gör det tråkigt för andra.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 16:00 - 22:00
Tisdag: 16:00 - 22:00
Onsdag: 16:00 - 22:00
Torsdag: 16:00 - 22:00
Fredag: 16:00 - 00:00
Lördag: Kan vara hela dagen och natten
söndag: 16:00 - 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? snart 1 år typ

Har du tidigare erfarenheter som staff? /noclip= Man blir osynlig för andra spelare och kan spectatea runt.
/bring (id)= Man teleporterar en spelare till där man beffiner sig.
/svban (id) anldening= Man avstänger en person i 30 minuter.
/kick (id)= Man kickar en person.
/revive (id)= Man återupplivar en spelare.
/toggleid = Man ser alla spelares id över karaktärens huvud.
/tpm= Man teleporterar till en markerad position.
/goto (id)= Man teleporterar sig till en person.
/dv= Man tar bort en bil
/sv= En chatt för server vakter
/sc= En chatt för staffs.
/spectate (id)= man kollar på en person
/specoff= Man slutar kolla på personen
/freeze= Man fryser en spelare så den inte kan röra på sig.
/unfreeze= man slutar att frysa spelaren.
/me (id)= Man skickar ett meddelande till en spelare.
/sqlban (id) läng= Man avstänger en person
/sqlunban= Man tar bort avstägningen på en person.
/sqlsearch= man hittar spelares id och hexid.

Ja, jag har varit staff och sv vid andra servers innan jag hittade unive som sagt var de länge sen men ändå och har mycket kunskaper

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba som vad som helst där ni behöver mig men jag e bra på allt jag har läst alla unives regler från grund regler till Krim regler jag skulle kunna jobba soma llt men det e början jag vill kunna jobba som ngt innan det andra jag utvecklas själv som icke medlem-medlem-sv-staff på så sätt kan jag hjälpa till med allt men support och rp e va djag vill satsa.

Senast ändrad:
-rep, bra text men tror inte du skulle passat som staff + bumpar 2 på mindre än 10 min....

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka