Accepterad Isiahhhh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isiahhhh

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/home

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk.™#9293

Vem var det som bannade dig? Idk

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet verkligen inte, Det kan vara så att när jag vart blackad från ortenwave så skrev jag i unive dc att ja vart blackad från ortenwave och skulle börja på unive kan vara den, eller så har ja blivit felaktigt bannad eller så bannade ni mig för ja ghost pinga mina vänner har ingen aning varför ja blivit bannad från dcn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vart blackad från ortenwave skulle börja på unive så skrev ja lite i dcn inget fult så vart ja bara bannad från dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för jag inte har bläckaste aning om vad ja gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. AAA EN GÅNG PERMA BANNAD MEN HAR FÖRSTÅTT DET FELET,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte...

Har du lärt dig någonting efter din ban? om ja gjort något fel kan ja ju lära mig när jag vet felet ja gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka