Nekad Bobbilobbi1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle123421

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164892312/

Ditt Hex-ID: steam:110000147cd2498

Vad är din discord tagg? Bobbilobbi1

Vem var det som bannade dig? har ingen anning eftersom jag fick upp en notis bara från ingen stanns

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: ....png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte för jag har inte fåt någon anledning eller någon info att jag kommer få en ban ur unives discords

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som exakt hände inann jag vart bannad var att Staffen col tagga mig sen replya jag vad till det sen efter typ 10 min så fick jag en notis av MEE6 boten att jag blev bannad ur unive discorden reason blackad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det är en felaktig ban eftersom jag har inte fåt npgon info om någon bann jag har heller inte gjort något eller kunnat göra något då jag har varit bannad medans och sen så får jag ban från unive dcsn från ingen stanns och col staffen svarar inte i pm heller när jag frågat om han vet vrf jag blev bannad ur unive dc för han taggade mig sist men jag har inte fått något svar från honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare men jag vet inte omm det berör denna ban eftersom jag inte vart bannad i unive dcn inannan utom bara fivem servern för typ grov rdm och fear rp och lite mer banns som är felaktiga och några är inte det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej eftersom jag inte fått någon info och den är felaktig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? det är väldigt tråkigt att vara bannad ur unive dcn för jag kan inte göra något som att få medlem eller nåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag försåt det upp till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka