Accepterad Esak2snabb4u | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esak2snabb4u

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199688151229/

Ditt Hex-ID: steam:110000166fd70bd

Vad är din discord tagg? Esak2snabbu4_97254

Vem var det som bannade dig? vet ej då jag inte vet varför jag är bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-07 212658.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte då jag bara skulle gå in på dcn för at kolla något och då var den borta så jag bad min vän bjuda in mig men då stod det att jag var bannlyst. Har ingen aning varför jag är bannad då jag inte skrivit något i servern på länge.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle kolla något i dcn och då var den borta och jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var felaktig bann för jag har inte gjort något sen har jag inte fått bevis eller något om jag skulle ha gjort något men ej vetat om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej blivit bannad från dcn förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte då jag ej vet varför jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för vet inte hur jag blev bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka