Isglass_2009.
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 976 — Tredjepartsprogram
Anledning: fusk
Personal: manualcheckednew
Datum: 2026-05-20
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag hade åkt runt i min bil sedan så sa en staff till mig " Hoppa support, loggar heller inte " Och då så gjorde jag som de sa, När jag väl satt i support så bad de mig screen shara och då gjorde jag de sedan så pc checkade de mig och gick igenom mina filer, De trodde först jag hade by passer när de gick igenom mig på echo då de sa att de hade fått in mycket klipps på mig som såg lite skumma ut. Jag kom igenom echo men sedan så skulle jag skicka en lua fil till dem och det var dära som de hittade fusk på mig, Jag sa klart och tydligt till dem att jag ville att de skulle visa att dessa fusken funkade. Jag sa själv att jag aldrig skulle välja att fuska när jag själv väljer att köpa unban på 1200 kr som ej är värt att fuska för eller inte ens värt att fuska över i huvud taget men jag sa även de till dem att jag aldrig har fuskat på unive. Jag bad de som sagt att visa att dessa filer gick att öppna och de deathade istället mig då så att jag ej hörde dem, Sedan när de un deathade mig så sa att att ett fivem fusk är ett fivem fusk och de är inget man kan göra åt saken, Sedan sa jag om och om att de skulle visa att de funkade, och då deathade de mig igen, sedan efter de så sa en av staffsen, " Ditt jävla äckel barn, kom ej hit och tro att du är något " Sedan så kickade de ut mig och bannade mig ur discorden, Jag bryr mig faktiskt inte om de som de sa då jag hade gjort samma sak ifall en person värkligen hade fuskat men tycker inte att en person som är oskyldig ska straffas över hur hen skjuter.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, De gör jag absolut. Innan jag kom till unive från att jag hade köpt unban så tog jag bort alla mina fusk som gick att använda och sedan så kollade jag om och om innan jag köpte unban så att jag verkligen inte skulle ha något som man ej fick ha, och jag var nästan 100 procent på att de va allt, Då jag såklart ej visste att jag hade de filerna som de hittade, Men dock så är de ju inget att banna någon för ifall de ej fungerade.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att nästa gång om jag kommer tillbaka så ska jag cleana hela datorn eller ba reseata den så att de inte finns något på den förutom fivem samt discord . slut
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag absolut inte är här för att göra någon typ av skada på servern utan mer är här för att spela och ha de roligt med mina vänner, då alla mina vänner kör här och jag hade verkligen aldrig slösat över 1000 spänn för att sedan bli bannad typ dagen efter.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej de har jag tyvärr inte.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja