Nekad Isakski | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakski

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094237652/

Ditt Hex-ID: 1100001439709d4

Vad är din discord tagg? Thugsta#0001

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? perm på båda

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? asså jag e ju bannad från dcn och fivem Servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För hets och lite andra saker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså satt i call fast sedan bannade ba Philip320 mig, xD kan dock förstå hans Situation och att du har problem med fivem leaks men jag är inte inblandad i deras skit ba för att jag var mod där!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var väl rätt, men håller inte på med saker som jag gjorde för några månader sedan ingen beef med ngn och vill komma tbx t unive för de e Trist utan de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men de e lite småbans inget att bry sig om

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså inte vara med i fm Leaks och att inte hålla på med andra grejer som nt e så jätte bra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, inge hets och att gå tbx som jag va förut alltså ba unive o inget annat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jalla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka