Nekad .1karpzZ | Ban Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199562744715/

Ditt Hex-ID: 11000016f8574d2

Vad är din discord tagg? karpzz.23

Vem var det som bannade dig? lludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-03-01 153756.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för när jag blev kalaskobannad så valde jag att lägga upp ett p11a unive montage och vissa klipps va mot regelbrott och visst de va skit dumt att välja att lägga upp det men nu när ja blev bannad för typ 5/6 månander sen nu när de va så tänkte ja skitsamma orkar inte köra mer unive och nu så efter ja la upp montaget så tog ja bort det helt hade montaget uppe ca: 1 månad sen tog ja väck det helt då ja insåg att det bara va töntigt att ha montage uppe och de inte va värt tänkte in så mycket när ja la upp det men nu inser ja att de e ba löjligt och ber om ursäkt för att de hände men sen tog ja bort montaget den 10onde agusti typ

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte så mycket då ja hade först en kalaskoban. och nu är ja p bannad av lludde för montage då ja la upp montaget när ja fick min kalaskoban för trodde ja aldrig skulle få komma tbx typ på ett bra tag och visst de va löjligt att gö de från början men som sagt tänkte inte på konskvenserna och nu inser ja att de ba va tråkigt för min sida och kommer aldrig lägga upp nå unive montage om ja blir p bannad elle nå så ska ba vänta ut tiden ist för man lär sig av sina misstag nån gång

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej ja gjorde fel i hela sitationen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en p ban för förr grov fearp och typ bannad för suntförnuft då ja skulle ha tänkt mer logisk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att när ja fick en kalaskoban så skulle ja ba ha kunnat skita i att lägga upp ett p11a unive montage men tänkte inte så mycket just då och tröttnade typ på fivem för finns typ inga bra servrar seriösa som unive o då la ja ner me fivem ett tag o nu vill ja försöka komma tbx o bevisa att man lär sig av misstag så hade ba kunnat vänta ut min ban helt o hållit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte gö regelbrott eller lägga upp massa skit på youtube elle nå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa

Tillbaka