Nekad Isakkk. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Raabnb, mvillez

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att det jag gjorde var helt ofattbart och bryter inte bara mot serverns regler utan skapar en del orättvisa bland spelare. På servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var då att jag skulle gå in o rpa sjukvårdare och hjälpa folk, sen så vårdar jag en kille och beslutar mig för att ge han mindre krycktid en vad som stod i angivna krycktider vilket var helt dumt gjort och då fall jag för grupptrycket och det var helt av mitt fel. Men jag vårda han helt enkelt och 2 andra och sen så quitade jag för det var lugnt i stora salen, jag gick in för staffs hade skrivit ut att hjälp behövdes och då gick jag in för att hjälpa och då gjorde jag då detta felet vilket absolut inte var ok. Men jag ser också oftast väldigt många andra som ger sina vänner mindre krycktid och då faller man lite det och det var precis som 320 sa på mötet att ett fel gör inte ett rätt. Fast nu tog han det med fuskar perspektiv. Men jag fattar verkligen mitt fel och jag gjorde bort mig det gjorde jag och det var så tacksamt av raabnb att man kunde diskutera me han om det för hade åkt på pban annars och det känns lättnad att man kunde snacka med trevlig staff som ändå lyssnade på vad man sa. Och det jag gjorde kan jag och er som läser detta säkerställa aldrig kommer att ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte en felaktig ban, jag gjorde bort mig och jag bröt mot serverns regler vilket absolut inte var okej och jag gjorde helt fel av mig genom att göra detta och jag kan säga med heder och respekt att jag inte kommer göra om detta igen för nu vet jag verkligen och det var så dumt att jag ens hade tanken. och nu vill jag bara in för mig och göra bättre och gå på den raka linjen jag var för jag blev ej bannad under en period och det var för jag kommit ur denna omogna perioden där man enbart blev bannad men nu vet jag att det inte kommer ske igen och det kan ni ha mitt ord på. Jag vill bara in nu på sommarlovet och spela lite och ha det gött och jag kan säga med hela mitt hjärta att jag inte gör om detta igen och det var så omoget och dumt gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har mke bans här men det var på nybörjar tid och tid jag var omogen och på senaste nu har jag lovat att jag ej ska bli bannad för det ger en dåligt rykte som sagt. och jag strävar alltid efter förbättringar och med hela mitt hjärta så kan jag säga att jag kmr att förbättras efter detta o aldrig göra ett liknande problem igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mer varsam och hålla kryckorna till alla, men tyvärr gjorde jag fel. Fel är till för att lära sig och jag ser till att följa alla regler i framtiden o det jag gjorde var helt dum i huvudet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket, allt från att hålla sig rättvis till alla. Att oavsett skada alltid följa tiderna och det jag gjorde var verkligen jätte dåligt och kmr aldrig göra detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Tillbaka