Accepterad Isakkk. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? Raabnb. hedgehog, mvillez

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag sitter här o nu o skriver en överklagan som kommer från mitt inre hjärta för att verkligen ha en chans att få spela unive igen. Jag blev bannad eftersom jag gav en kille mindre krycka en vad som stod i " Kryck-tider " Detta gjorde jag för att jag inte tänkte mig för och det var dumt gjort. Jag blev då bannad i ordagrant " ger folk mindre krycktid "

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var då att jag hade nyss tänkt spela lite sjukvårdare, jag går in i stora salen och ser 3-4 pers ligga där, varav 0 sjukvårdare. Jag tänkte inte så mycket när jag vårdade första killen och tänkte inte så långt. så när han var klar så gav jag han mindre krycktid en 100 minuter, eftersom jag inte orkade höra massa gnäll om " vrf du gav mig mindre krycktid " osv. Jag gick då vidare till nästa patient tills det kom fler personal, jag vårdade honom märkte att det var lugnt i salen och hädanefter gick jag offline för att därefter gå in igen. Anledningen att jag gick in på krim karaktär var för att det var en " custom grej " på g som jag inte ville missa. Men det var det jag blev bannad för, jag har suttit 50 procent av bannen nu och verkligen reflekterat över bannen, hur jag hade kunnat gjort annorlunda, och hur det kan ske rätt till nästa gång. Detta var ett första misstag, och vill verkligen in o rpa nu på unive vid sommartider. Det jag gjorde var klantigt och man gör misstag ibland och jag vill jätte gärna få en ny chans för att bevisa mig som en trogen unive medlem framöver.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, bannen var 100 procent rättvist och faktiskt snällt. Jag slapp en pban, efter diskussion, jag ångrar detta så grovt att jag faktiskt får " flashbacks " att gå tbx i tiden o göra om och göra rätt. Men tyvärr kan jag inte det, jag vill så gärna bli unbannad o rollspela då jag inte har någon annan stans o spela en unive och jag har suttit 50 procent av bannen nu i hopp om att någon gång få en ny chans. Jag vill verkligen visa framsteg och visa att något liknande aldrig kommer ske igen. Detta var ett första misstag som aldrig kmr hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har många bans, detta är bans jag fick under tiden jag var ung o omogen. Nu har jag växt upp o inte fått bans påå ett par månader, men jag blev bannad nu ihopp om att lära mig utifrån misstaget.
mÅNGA bans är även felaktiga, vilket jag kan bevisa så min historik hade inte varit så grov om det inte var för omplacerade, borttagna bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var
1. gett honom 100 minuter krycka
2. Inte gett någon fördel för att skapa orättvisa bland spelare
3. Inte förstört hans rp upplevelse, då han kanske ville ha 100 minuter krycka
Detta har jag nu tänkt på dom 5 dagarna jag varit bannad, och det kommer jag tänka på i framtiden och verkligen se till så att aldrig detta händer igen då det är sjukt omoget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig och det har suttit i hjärtat att jag vet att jag kan bättre, och vill försöka bättre men bara fuckat upp det. Och det var helt mitt fel att it ge han den krycktiden som ska vara angiven, det var mitt fel helt enkelt. Jag tar på mig allt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka