Inaktuell Isakk | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? Isakk.™#9293

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskaps ansvarig då jag under min tid på unive bara rpat och bidragit med saker Ingame, jag har aldrig hjälpt till riktigt på det sättet, Det som fick mig att ansöka är för att jag älskar och hjälpa till med och få in mer medlemmar till servern och få hjälpa fler och fler och bli bättre och kunna reglerna, Jag vill verkligen ta positionen där jag kan sätta ett steg och vara schysstare och visa för alla hur dom kan tänka kring kanske regeln RDM, Jag såg att Limpis skickade ut innan idag att ni sökte och jag är den personen som älskar och hjälpa till. Därför vill jag bli medlemskapsansvarig då jag verkligen inte gör detta för permsen utan för jag är här för och hjälpa och för och utveckla ny inkommna medlemmar. Jag vill även ansöka då jag tidigare har vart medlemskapsansvarig på andra server så jag vet lixom hur läget steppar till jag vet hur man flyttar ansökningar och hur man godkänner nekar, skriver ut i resultat, jag ansöker för jag tycker att jag passar som rollen

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag kommer bidra mycket till rollen jag kommer inte vara den personen, Amen nu har jag rollen nu kan jag göra som jag vill, absolut inte jag är här för jag vill kunna få in fler och fler medlemmar och kunna hjälpa dom som kanske är sämre i intervju kanske inte kan tex copait, att tex förklara med enkla ord vad copait innebär och så, Ni borde välja mig då jag inte har någon panik för rollen jag klarar allt stress och kommer aktivt kunna titta nykommande ansökningar som kommer in, Jag kommer mesta dels av min dag sitta inne på forumet och leta efter en ny ansökning för och kolla igenom nogran och sedan sitta i intervju rum och välkomna alla som ska ta sin intervju! Mesta dels kommer jag göra jobbet som medlemskaps ansvarig och kommer vara super aktiv ni kommer inte ana hur mycket ni kommer se mig sitta och dra folk och godkänna neka och hjälpa folk! Jag tycker helt enkelt ni borde välja mig för jag är en väldigt trevlig kille som är pratglad och älskar nytt folk som man kan ha det roligt med och presentera sig för, Och tex hjälpa till! Jag är mogen för denna roll därför borde ni välja mig!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta med ordet respekt, Alltid när man sitter med något som inte kan eller är sämre en vissa andra så ska man inte sitta och ha en dålig attityd utan kanske hjälpa personen att utvecklas och kanske veta mer, Man ska absolut inte vara hård mot folk utan vara väldigt mjuk mot folk för man vet inte vad dom kan gå igenom! Man ska iallafall bemöta alla med respekt och vara lugnt och trevlig, snäll.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive är ett av det bästa som har hänt, på unive så hittar du lite vad du vill, tex kan du bli sjukvårdare då får du hjälpa tex polisen en mestadels eller kan man bli polis eller kriminell eller securitas, Det finns massor med saker på unive som man kan utforska med sin karaktär! Jag rekommenderar starkt att börja köra här då du lär dig mycket om rollspel och du får vara en del av unives community!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna grundreglerna, Och man ska inte abusa sina perms som medlem tillexempel att slå folk på piren bara för man är medlem, man ska kunna hantera rollen bra och inte bli bannad för många gånger för då har man ljugit en rakt upp i ansiktet! Man ska kunna följa reglerna och kunna rollspela fläckfritt

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ja jag tänker mig att jag delar upp tiden, Mesta dels sitter jag inne vid forumet och kollar efter nya ansökningar som jag kan kolla på, Också kolla ifall dom är plagiat eller inte, Sen har jag stor uppgift att ta intervjuer med dom som väntar på intervju, sen mesta dels en uppgift att kolla så dom med medlems rollen sköter sitt arbete och följer reglerna..

Hur ser din aktivitetet ut? Bra är inne minst 5-7 h varje dag om inte mer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka