Inaktuell emnauelgucci | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? leon151l

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till att bli Medlemskaps ansvarig i denna fina servern var att jag vill kunna göra nått mer än att bara spela på den här servern. Jag vet att jag har det som krävs till att vara medlemskaps ansvarig så varför inte ansöka till det. Jag vill kunna hjälpa icke medlemmar att kunna få ett medlemskap genom att svara på deras ansökningar, ta deras intervjuer och ge dom tipps på vad de kan göra bättre ifall deras ansökningar inte är tillräckligt bra. Jag har alltid velat vara en del av comunityt i denna server och har alltid velat hjälpa till.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig eftersom att jag är en väldigt positiv och prat glad människa. Jag kan alla regler i servern, jag kommer vara aktiv och för att jag vill hjälpa till i den här fina fivem servern. Jag tycker att ni också ska välja mig eftersom att jag kommer vara lika med alla och inte accepteras nån ansökan bara för att de är en vän utan de måste förläna de och ha en bra ansökan, det här gäller intervjuer också.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag kommer bemöta varenda människa med respekt, kärlek och positivitet jag kommer prata samma med alla och vara seriös ändå om jag har haft ett förflutna med någon så kommer jag fortfarande behandla dom som alla andra

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka betydelsen att vara medlem då i nuläget känns medlemskap på servern något alla spelare får och inte exklusivt. Medlems rollen ska vara något man förtjänar och jobbar sig till och inget som delas ut till alla

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att en medlem på unive ska vara erfaren inom RP innan och ifall de inte är de så tycker jag att de ska spela 1-2 månader innan de ansöker till att få medlemskap. Jag tycker att alla som ansöker till medlemskap ska ha en hög RP nivå och kunna alla regler utantill.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskaps ansvarig enligt mig ska vara att svara på folks ansökningar snabbt, ta deras intervjuer så fort de kan. Att vara aktiv med snabba svar att, förklara för de vad de har för fel i deras ansökningar eller intervjuer ifall de inte är tillräckligt bra.

Hur ser din aktivitetet ut? Enligt mig ser min aktivitet på den här server väldigt bra ut jag spelar flera timmar om dagarna och ifall jag får medlemskaps ansvarig så kommer jag kunna tillbringa mycket av min tid till att ta intervjuer och svara på ansökningar. Jag kommer kunna göra de ungefär 1-3 timmar om dagarna ifall det är en helg kan det vara mer också

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag har berättat allt man behöver veta om mig tycker jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka