Inaktuell iceyyy84 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Justin

Vad heter du på discord? iceyyy84

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är för att jag har varit inom den här gemenskapen ett bra tag. Vilket driver mig ännu mer till att vara med & hjälpa till på servern. Tycker även att det kan vara ett rätt så roligt jobb att kunna ta in bra personer till den här servern. Jag vill kunna visa de nya medlemmarna att det finns bra Medlemskaps Ansvariga som verkligen är villig att hjälpa till. Känner att detta steg till MA kan bli en bra sak för mig eftersom jag känner att detta är något jag är bra på och driven att göra. Så enkelt sagt ansökte jag för att hjälpa till både för servern men också medlemmarna.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Tycker ni ska välja mig då jag är en mogen samt driven grabb som vet hur man är ansvarstagande. Är även en person som är väldigt trevlig bemötande. Skulle även säga att jag alltid visar respekt mot alla även ifall en person inte har så bra humör så gör jag det bästa utav situationen. Tycker även ni ska välja just mig eftersom jag har erfarenheter inom detta då jag jobbat som staff innan. Så har kunskaper inom just sådana här jobb vilket enligt mig är bättre.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta andra människor med respekt oavsett vad. Speciellt om det är nya medlemmar då kan det hjälpa dom extremt mycket ifall man tar sin tid & verkligen hjälper dom ifall de har en fråga om något eller liknande.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive är också ett stort ansvar eftersom man bär på en roll som visar att man är en del av communityt. Då innebär det att man inte ska ta rollen för givet. Gäller att man följer regler som finns på servern & respekterar andra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ha kunskap inom alla regler både i spelet men också utanför. Samt vara kunniga inom rpn hur man rpar med exempelvis skador och så vidare.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att se till att de som kommer in på servern blir bemött på ett bra sätt från mig med det så menar jag visa respekt & hänsyn. Även ha ansvar på forumet gå igenom medlemskaps ansökningar & verkligen kolla igenom noga så ingen försöker fuska sig in med exempel plagiat. Samt även ta intervjuer ifall jag ser någon icke medlem sitta i väntrum så hjälper jag den för inte så kul att sitta & vänta.

Hur ser din aktivitetet ut? Kommer kunna vara aktiv varje dag. Under veckodagarna blir det lite mindre eftersom skolan vilket innebär att det blir mestadels kvälls jobb. Men självklart helger är aktiviteten hög hela dagen det gäller även lov.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack för ni tog tiden & läste igenom.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka