Nekad Isakk.123123 | Ban Överklagan [swean12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isakk.123123

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd (Hex)

Vad är din discord tagg? Isakk.#9293

Vem var det som bannade dig? Alexandarr och någon annan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag beteede mig som en idiot ingame, jag bröt mot regler och jag var bara helt dum i huvet. Jag ångrar detta så grovt och ångrar att jag ens åkte på det prio medelandet...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi börjar såhär, jag åker ut med en mini cooper från gänghus. Jag åker mot en prio medelande jag fick i luren för 1 minut sedan, när jag kommer till gänghuset så ser jag en död grabb som f9ar en gång och hamnar utanför Ballas dörr så jag springer och försöker ta han. När jag närmar mig så råkar jag toucha till deras dörr så den öppnades dom sköt mig och jag han inte göra något i det momentet, jag köpte att jag dog och gick därefter ner för att fixa käk och göra lite grejer helt enkelt. Jag kommer upp till datorn och kollar ingame jag ligger inne i deras gänghus och dom spammar f9 i ooc chatten, jag blir taggad i krim chatten och han pmar mig och skriver vad fan håller du på med? så då dumma jag skriver "gråt" Som jag ångrar så grovt eftersom att jag inte är sån person som hetsar. Han fortsätter skriva i mitt pm och jag f9ar ingame för att fortsätta scenariot, dom lyfter mig och åker och dumpar mig i havet. Grabben som dumpar mig har jag anmält innan för sv abuse och han fick indragen sv och det är han förmodligen arg, så han stannar kvar skriver pm du ska respawna och jag vet ju att ja ska det. Så jag skrec pucko till han i pm, respawna och quita, asklund ber mig komma krimsupport så jag hoppar han frågar vrf jag hetsade mot han och han gav mig en till chans med en muntlig varning. I skolan nästa dag märker jag att alla mina roller är borta och att jag är perma bannad ingame av det asklund gav mig muntlig varning på av någon anlexandarr. Jag stressar upp mig direkt och skriver till han, Sedan när jag kommer hem och går ingame rpar jag vanligt tills nästa dag och då är jag bannad permanent indragna roller och allt. Och då är det pågrund av dessa andledningar, Dom tog bort combatlogging från bannen eftersom dom tittade upp logs att jag respawnat och loggat därefter så jag vart bannad av dom andra anledningarna..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis från min sida, Eftersom att jag inte hade bevis för att bevisa dom fel så blev det som det blev, jag stormade inte för att döda dom utan jag råkade toucha till en dörr för att plocka min skottskadade vän. HEts i ooc absolut det var fel men han hetsade och skrev att jag var 10 år och han fick krim varning för det lixom och därför vart jag lack. Men jag skulle säga att jag enbart hetsat i ooc som är fel och alla det andra inte stämmet överns med min förklaring

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer bara ihåg bannen som satt felaktigt av alexandarr från förra dagen..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kunnat försöka rädda Santos killen, Jag hade bara väntat på fler grbabar och försökt unvika det på bästa möjliga sätt. Kunna vara närvaran vid datorn hela tiden så jag it missar sånna här viktiga grejer

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA det har jag, I framtiden om jag nu får en till chans kommer jag absolut inte göra samma fel igen och kommer tänka mig extra mtycket för nu vet jag att det var fel och då kommer det ej ske igen..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja har förstått det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka