Inaktuell Savastano | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Savastano

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Ditt discord namn: ahmedk123

Ditt Hex-ID: 1854065683

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Krim och p ban

Vem/vilka tog beslutet? MOMO

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att detta beslutet togs för att det ser konstigt ut från momos sida. Jag ska förklara allting jag och polare åkte runt i bil och jaga en kille jag sitter som passagerare vi jagar killen över hela kartan 2 varv så jag börjar skiva med denna killen på telefonen. Samtidigt så börjar min polare skirva i discord till mig. då jag tror jag har tabbat ut o skriver till han men skirver ingame istället så skicer jag jude till han. han vi jagat runt hela kartan går såklar aoch bölar till staff för han e sur för vi jagar. Jag tar såklar bort det när jag ser jag råkat skriva i fivem. En staff tar mig direkt i ett staff call. Vi pratar om det och jag förklarar situationen och han säger snälla bara gör inte om det ta detta som en varning och tänkpå vad du gör. Sen 40 min senare så heltplötsligt i ett scott scenario så blir jag bannad. Jag skriver direkt till momo och förklarar att jag har redan fört denna diskutioonen med en staff. Men han skiter i det och påstår att jag är en rasist. Vilket jag verkligen inte är och verkligen inget rasistiskt ord enligt mig.

Hur är beslutet felaktigt? Det är felaktigt då det var ett misstag att skriva där istället och dessutom att jag redan tagit denna diskution med en staff. Det har inget med krim och göra heller så jag tycker jag bgorde fått min varning och inget mer med det. Tycker även att momo hade kunnat föra en diskution med mig så att vi tillsamnads hade kunnat komma övereens om något. Det var ett misstag jag gjorde och står för men tycker inte det borde resulterat i dessa konsekvenserna. Hade uppskattat en unban och krim väldigt mycket. Då jag har en hög och rolig social krim rp

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns inget att lägga till här.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Ser nu att Hedgehog redan har nekat din besluts överklagan 1 gång. Så vänligen acceptera detta och ifall du är fortsatt bannad så hänvisar jag dig till en ban överklagan istället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka