Nekad Isak. | Beslut Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Ditt discord namn: Isakk._

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen medlem Ped och ban

Vem/vilka tog beslutet? Taxi. Vill att toris tar eller någon annan vettig

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag skrev att Tedd kvist var ” n ordet och pedofil ” i en killes pm.

Hur är beslutet felaktigt? Ja, det låter grovt men det var aldrig menat att det skulle låta från unive. Jag blev sur på Tedd kvist efter han koppla ifrån mig från ett viktigt samtal, sen när jag försökte konfrontera han om det ignorera han mig. Det slutade med att jag skrev med Lukas som då snärmdelade för vible och då blev jag så sur har även ADHD att jag skrev att Tedd kvist var en n ordet och pedofil vilket var omoget. Det blev automatiskt kopplat till unive just pågrund av Tedd kvist, men jag menade såklart vible. Det var fel gjort av mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Taxi har

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Och han har skrivit pedofiliska saker mot minderåriga som jag sett. Och då kom det upp i hjärnan i utbyte mot hatet och jag trodde inte Lukas skulle göra mig dirty sådär

Vill även att taxi inte tar den då han kommer neka direkt pågrund av att han numera även blockat
Mig
Om

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka