Accepterad Isak. | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199222227661/

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad är din discord tagg? Isakk._

Vem var det som bannade dig? ACEFEID och Taxi

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig eftersom att jag uttryckte mig hatiskt och rasistiskt i en killes pm gällande rikspolischefen. Där jag bla annat skrev att rikspolischefen var en pedofil och en n ordet, detta menade jag såklart inte och skrev det bara för att jag var arg i stunden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tänkte dra in och rollspela, men innan det hade jag märkt att ett problem hade uppstått så jag väljer att hoppa väntar på polisledning för att snacka med 2 vettiga personer vid namn Leon00 och biornen. Där drar dom in mig och vi börjar samtala gällande problemet, jag blir sedan indragen till vible där han börjar vara otrevlig. När jag inte vet vad jag ens har gjort så kopplar han ifrån mig, när jag konfronterar han så blir jag istället timeoutad. Jag blir då frustrerad och väljer att skriva till lukastheking som då satt i vc med vible. Där vi skrev, lite och då för att uttrycka min frustration så skrev jag att vible var en n ordet och en pedofil. Lukas sa då detta till vible vilket resulterade i ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart fel av mig, och jag har svårt att kontrollera ilska ibland och det jag sa var absolut inte okej. Och det som gjorde att jag blev bannad var att jag skrev vibles karaktärsnamn istället för vible. Jag skrev att tedd kvist var det, och inte vible var det. Och det var för att jag bara hade tedd kvist i tanke där o då, Men det var mitt fel och jag borde inte upprepa mig så igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har mycket bans men har spelat här sen 2022 och jag har inte varit bästa spelaren för jag har varit ung o ganska korkad men jag siktar alltid framåt! Jag har samt tagit lärdom av alla bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Undvika min aggresion gentemot vible, jag hade kunnat rapportera problemet till staffs istället. Det var inte okej beteende alls!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att rasism inte är okej! och att skriva så om en människa kan såra deras feelings! Inte okej!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Varför gjorde du ens så?
Jag kände att vible konstant var emot mig, jag blev väldigt sur och istället för att kontrollera ilskan valde jag att snabbt ogenomtänkt skriva saker om vible som inte var okej. Jag vet att det är svårt att komma tillbaka men det var omoget gjort och jag hoppas på en ny chans

vad har förändrats nu
Det har gått en väldigt kort tid vet jag, men jag vet att jag kunde agerat bättre en vad jag gjorde. och det jag ber om är en ny chans där jag kan visa att det inte kommer ske igen

Det har gått en väldigt kort tid vet jag, men jag vet att jag kunde agerat bättre en vad jag gjorde. och det jag ber om är en ny chans där jag kan visa att det inte kommer ske igen
ger dig en chans då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka