Nekad Isak. | Beslut Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Ditt discord namn: Isakk.

Ditt Hex-ID: 11000014b3802cd

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Ped, medlem håller ja på lösa me test period

Vem/vilka tog beslutet? Taxi hade helst velat att toris tar det då hon oftast har en bättre förståelse! Samt om toris nekar vet jag att det inte är värt att göra mer överklagan för då vet jag att beslutet är helt rätt o så sa men de e värt ett försök ändå mycke pengar me Ped o så ja

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att jag skrev att Tedd kvist var ” n ordet ” och en pedofil till lukastheking pm.

Hur är beslutet felaktigt? Jag skulle inte säga direkt att beslutet är felaktigt, men det lilla som gjorde att jag fick indragna roller var det att jag skrev Tedd kvist istället för vible. Diskuterade även med taxi som sa att vi skulle prata om det dagen efter men han blev ju demotad så d gick inte. Och jag tyckte det var väldigt omoget sagt och skrivit av mig och det var inte okej. Men jag har ibland svårt att kontrollera ilska och eftersom vible hade frustrerat mig och höll på så slank dom orden ut, jag vet ju att rasism inte är okej. Och jag har själv vänner irl som är mörkhyade så jag menar ju inte det sen att vible inte heller är svart är ju mer på ett frustrerad ord en att man verkligen menar det

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns väll

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka