Accepterad isac tunström | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tunström

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? Farbror frej https://steamcommunity.com/profiles/76561198309733613/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Tunström här#7708

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Simon Lundberg och är 26 år och föddes den året 1995. Simon är född i Falun och och har haft en väldigt tuff och hård uppväxt där han fått göra det mesta av sig själv på grund av att hans föräldrar bråkade mycket och därmed separerades i tidig ålder. Varken mamman eller pappan var intresserad i Simon och lät honom vara vilket ledde till att han fick bo fosterhem i stor del av sitt liv. Simon hade varken vänner eller en bra familj vilket ledde till att han inte betedde sig som alla andra. Han kom in i fel umgänge och började göra dåliga saker såsom knarkförsäljning och förbrukning av narkotika. De fick honom att lugna sig men samtidigt kunna dra in pengar. Men när han kom ut ur fosterhemmet omkring i 18 års ålder fick han ett helt nytt liv eftersom han hittade ett jobb på Posten AB i staden Unive och samtidigt hittade bättre vänner som inte höll på med förbrukning av narkotika och knarkförsäljning. Han siktar nu med att bli en bilförsäljare på heltid eftersom han har ett stort intresse kring bilar och motorer! Så nu har det nya livet startat för Simon och han siktar mot en ljusare framtid!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra med att hjälpa till på servern genom att spela på ett så seriöst sätt det går samt kunna ha roligt med kompisar. Har spelat mycket nu i ca 2 månaders tid och tycker det är riktigt kul att kunna gå in i en roll väldigt seriöst och samtidigt träffa nya vänner.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kompisar som spelar på Unive och har blivit inspirerad av folk som livestreamar på twich och youtube.

Hur hittade du Unive? Jag har kompisar som spelat på servern tidigare och sett på Youtube samt Twitch livestreams vilket inspirerade mig väldigt mycket till varför jag spelar just på servern Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt rollspelande och rpa på ett seriösare sätt och samtidigt komma vidare i min karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att ha roligt med vänner och skaffa nya vänner men samtidigt ha seriöst och bra rp och bli bilförsäljare eller kriminell.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag kör endast på eran server och det är för att jag vill satsa på en sak och inte fler saker. Jag kör även där för att enligt mig är det den bästa rpn och samtidigt många fler som verkligen lever sig in i rollen jämfört med många andra servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka