Nekad Isac | Medlem ansökning [Vinnis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isac

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? isacftw

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Filip Johansson, 19 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ärlig, pratglad, humoristisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Filips växte upp i ett fint hus på landet, han har inte haft några speciella svårigheter under sin uppväxt. Han bodde med sin familj som bestod av mamma, pappa, 2 systrar och en hund, hans planer för livet kom ganska självklar för filip. En av hans största drömmar har alltid varit att jobba inom blåljus yrken, då många som står han nöra är antingen poliser, brandmän eller ambulanssjukvårdare. Utöve'r det har Filip alltid haft ett riktigt stort intresse för motorer, han hade fyrhjulingar och crossar när han var mindre vilket gav han en del kunskap inom fordon. På sin fritid brukar han ibland köpa någon skruttbil, fixa upp den och senare sälja den för att tjäna lite extra pengar på sidan. Nu är som sagt filips mål att försöka komma in på polishögskolan, men även att bli välkänd i staden och lära känna nya personer..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med många roliga stunder och scenarion på unive, jag kommer försöka vara en aktiv del i erat community och jag kommer alltid följa alla regler till punkt. Jag har rollspelat en del förr så jag kan alla regler utantill, samt hur man bjuder in folk till scenarion och får dom känna sig välkomnade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte alltid ska tänka på sin egna vinning, nån gång ibland bör man låta andra sidan vinna ett scenario. Ett exempel på detta kan vara om man gör ett butiksrån, nån gång ibland kan man kanske krocka bilen eller låta polisen köra ikapp så forsätter scenariot vidare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag kommer inte riktigt ihåg, har aldrig kört här utan har enbart testat servern ett par gånger.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming är när man rollspelar med omänskliga krafter, ett vanligt exempel som förekommer ofta kan vara att man inte rollspelar på sina skador. Metagaming är när man använder information man får tag på utanför spelet och sedan använder det ingame, så som att prata med sina polare i discord och mötas upp ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka