Nekad is-ka-H | Beslut Överklagan (Wiex_1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

is-ka-H

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Ditt discord namn: tffpclapz

Ditt Hex-ID: steam:11000015c902a67

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? boten_ och wiex_1

Varför tror du själv att beslutet togs? För att vad jag fick höra att jag c logga mitt i scenario men jag visste inte det för det var folk som ville kidnappa mig utanför en klädbutik och jag såg inte dem eller något, mitt game var helt lagig så jag restarta snabbt och gick in och senaste positionen. ( ni kan kolla loggsen att jag gick in och ut smma minut)

Hur är beslutet felaktigt? Det var för hela min typ skärm skaka och det gick inte att lösa så jag restarta och sedan kom senaste men jag visste inte att utanför klädbtiken det var folk som ville kidnappa mig. ( ändå om de skulle kidnappa mig så gjorde jag inget fel för att jag gick ut och sedan in och spawna senaste och gick ut och körde sm om inget hände för att jag visste om ingenting)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har ingen klipp alls för att jag visste inte att jag bröt mot nån regel och jag vet reglerna riktigt bra och har spelat på unive i nästan 2 år. Så jag visste inte att jag behövde ta klipp på något för trodde int jag skulle bli bannad och indragna roller. ( det var en missförstånd av vad jag har fattat för att jag visste inte att dem var där ute och dem visste int att jag skulle restarta dem trodde att jag c logga för att undvika att bli kidnappad. Jag har lärt mig av brottet jag har gjort och kommer nästan gång skriva i ooc ( ska resarta). Tycker ni borde ge mig en till chans kanske om man säger en test period om jag skötter mig eller inte och om inte så kan ni helt enkelt bara banna mig. Ber om ursäkt för det jag gjorde men det var en missförstånd :)

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka