Dubbelpost is-ka-H | Beslut Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

is-ka-H

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Ditt discord namn: tffpclapx

Ditt Hex-ID: steam:11000015c902a67

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? dateddeee

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att det kanske fanns missförstånd eller att jag gjort något som uppfattades fel av andra. Det kan hända att jag inte följde vissa regler helt korrekt, men det var aldrig min mening att förstöra eller bryta mot något.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är fel för att jag inte fick någon riktig förklaring eller chans att säga min sida innan mina roller togs bort. Jag har alltid försökt vara aktiv och bidra positivt på servern, och jag bryr mig verkligen om communityt. Jag tycker jag förtjänar en chans att få tillbaka mina roller, speciellt eftersom det här känns mer som ett missförstånd än ett medvetet fel. Jag är mer än villig att följa alla riktlinjer framöver och visa att jag tar detta seriöst.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har inget konkret bevis, men hoppas verkligen ni kan tänka om och ge mig tillbaka mina roller. Jag vill bara vara en del av servern som vanligt igen.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du har redan en annan besluts överklagan uppe, sätter denna som dubbelpost.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka