Nekad iowambaku | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iowa

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nicho11

Ditt Hex-ID: 11000010e6a7f58

Vad är din discord tagg? iowa_mbaku#9236

Vem var det som bannade dig? BanID: shhtkw
Placerad av: Jacob

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hets OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom bannade mig för att det var krim möte i discord och då skrev en polis "vapen wipe" vilket jag då skrev "du har ju tappat det"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade ett discord krim möte och då kom vi in på vapen wipe o då var det en som skrev "vapen wipe" jag har äntligen fått ett vapen ingame och då skrev jag "du har ju tappat det" (så här skriver jag med mina kompisar) och då skulle jag hoppa support och då blev jag bannad, men dom som satt i support sa att dom kunde dra in hann så skulle jag kunna säga det direkt till han vilket jag sen sa att dom kunde ta in hann så kan jag stå för dde jag sagt och be om ursäkt så skulle båda paterna lämna nöjda men vi tog aldrig in han i support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. konsekvenser kan jag förstå för det va onödigt sagt av mig vilket jag ber om ursäkt för men 3dagar ban + krim varning för nått som e sagt i discord kan väl jag tycka är o ta i.
som jag sa i discord jag står för de jag gjort och kan be om ursäkt vilket jag gör men som sagt 3dagar + krimvarning är lite mycket för detta scenariot enligt mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns knappt men en va för nån snodde min kompis bil o vi ville snacka med den personen så slogg 2ggr medtanke på att personen sprang iväg efter krockat bilen, sen är det för min dator kraschade o räknades som "C-Logg" men jag gick in direkt och han kontaktade mig på discord och vi fortsatte scenariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara ingnorera det och inte skrivit något med tanke på att det var en onödig komentar

Har du lärt dig någonting efter din ban? det har jag verkligen och det kan jag lova

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Du har skrivit mer saker än detta. Det sa jag även till dig när vi pratade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka