Nekad Ingvar | Ban Överklagan [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ingvar

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199037438278/

Ditt Hex-ID: 110000140345946

Vad är din discord tagg? ingvar1964

Vem var det som bannade dig? ralle

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-22 171313.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem valde att banna mig för dem trodde att jag combat loggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hej.jag var vid sjuhuset och träffade en grabb som jag snckade med lite. vi bestämde att jag skulle sälja blad till den här killen innan vi bestämde de så hade vi småtjafsat lite och han ville absolut ej köpa av mig. men bara så så ville han helt plötsligt köpa av mig. så de var lite lurt. sedan pratar vi om pris och han sa 1000kr per blad vilket var väldigt bra betalt och det är få personer som köper för den stora summan. så jag är lite misstänksam om den hela affären. men vi bestämmer oss för att hämta bladen i mitt hus då jag har dem där. så jag går in i huset för att låtsat hämta dem för att först testa om han är seriös med affären. men så var de inte . han rånar mig som jag misstänkt lite om affären innan. så han säger till mig att hämta bladen och jag går in i mitt hus och gömmer mig för att söka skydd. och väntar där inne ett tag och vågar inte äns gå ut o kolla om han är kvar. men efter cirka några minuter så går jag ut huset för att kolla om han är kvar utanför huset. och ja, det var han och han går mot mig och då tänker jag att jag måste in i huset för att söka skydd så när han är nära mig så tar han mig mot huvet med pistolen samtidigt som jag trycker E för att gå in i huset. alltså väldig dålig timing. och det är inte varför jag blir bannad. för när jag gick in i huset samtidigt som han to mig i TH så blev det alltså någon slags husbugg som jag och min kompis vart med om tidigare. och när de hände så är det att inte ser någon eller kan bli sedd och man ser inga bilar och de är helt enkelt en värld utan liv. jag kunde inte äns gå in i mitt hus och jag såg inte han som rånade mig. förra gången de hände för mig gick jag support och skrev en report och dem testade bringa mig men inget funkade. och då så behövde jag bara relogga så funkade de. så jag reloggade lite snabbt för att sedan spawna i sandy där mitt hus var och gå direkt tillbaka för att fortsätta scenariot men ingen är där och när jag letar men han är inte kvar. och sedan drar jag in mot staden och blir bannad typ en timme efter händelsen. det var det som hände när jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. hej. Själv så tycker jag att denna ban vart felaktig. jag anser att de inte fanns några andra alternativ för att snabbt fortsätta scenariot. Då jag även hamnade en liknande situation tidigare jag hoppade support skrev report och testade bli bringad av staffs men de funkade inte och inget som staffsen kunde göra. dem sa bara att jag kunde relogga och det funkad efter det. så jag gjorde samma denna gång. ville inte hålla på och krabbla med reports och suppor tför de had eint efunkat som förra gången och bara tagit tid.och för att snabbt fortsätta scenariot. jag var inte alls medveten om att killen skulle ta mig i th . skulle bara söka skydd och var ren dålig timing bara.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hej. jag har blivit bannad här tidigare tyvär och mycket som man har gjort har ångrat och inte gjort om då man har varit dum o inte följt reglerna till 100%. men de kan ju också ske felaktiga bannar. men också fått vissa förtjänta bannar som jag har lärt mig om inte gjort grejer. just denna tycker jag är felaktig och var ju absolt ej menat att förhindra att bli rånad eller förhindra de hela scenariot. det var bara relogga lit esnabbt då ej något funkade och ej kunna fortsätta scenariot. och staffs jag har fått hjälp av andra gånger har ej kunnat göra något åt saken.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hej. självklart finns det alltid vissa saker man kan förbättra eller undvika. men det hade nog isåfall varit att jallafall försökt att snacka med staffs. men anledningen att jag ej gjorde de har ni läst innan som sagt. men det hade nog varit de och kan varit ändå lite dumt att ej kolla med staffs först . men de var bara att jag var streessad att jag måste tillbaka till scenariot och inte skulle böka med massa och bara återgå och fortsätta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart så tycker jag att man alltid kan lära sig vissa saker oavsett hur felaktig än man tycker att den är. i detta fall så finns det ju något man kan lära sig. det är att alltid ändå kolla med staffs innan man reloogar för att lösa lit esnabbt. men ändå att alltid försöka krabbla sig ut buggen så mycket man kan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka